expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 3 stycznia 2013

Rimmel Matte Lipstick By Kate Moss nr 104

Dzisiaj będzie post o bardzo sławnej już wśród blogerek matowej pomadce od Rimmela. Ja dostałam ją na spotkaniu lubelskich blogerek w październiku. Od tego czasu stosowałam ją dość sporadycznie, dopiero przekonywałam się do pomadek w mocniejszych kolorach niż nude. Teraz z dumą stwierdzam, że częściej wychodzę z domu z pomadką na ustach niż z błyszczykiem.
Kolor można określić jako ciemniejszy, brudny róż. Ma dobrą pigmentację i lekką konsystencję. Z łatwością sunie po ustach pozostawiając wyraźny kolor bez prześwitów. Jest bardzo kremowa, nie klei ust i nie daje uczucia ciężkości. Dzięki temu,że jest matowa daje bardziej naturalny efekt. Pozostaje na ustach do 3 godzin bez jedzenia i picia. Podobno może wysuszać usta, mi na szczęście się to nie przydarzyło. Zapach jest przyjemny, lekko wyczuwalny na ustach. Opakowanie bardzo mi się podoba, szczególnie za kolor, wykonane z lepszej jakości plastiku.
Cena: 18,99zł/4g
Z lampą



Szminka bardzo przypadła mi do gustu, świetnie komponuje się z moimi ustami. Mogę ją szczerze polecić :)
A co Wy o niej myślicie? Jakie kolory macie?
Pozdrawiam,

22 komentarze:

  1. Naprawdę ładnie się prezentuje ;) Podoba mi się jej kolor, właśnie takie ciemniejsze lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczna. Urzekła mnie przede wszystkim dlatego że jest matowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie się prezentuje ale ja jednak zostaję przy błyszczykach. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna jest ! :)) ja mam lzejszy kolor ;) i tez rewelacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie na ustach u Ciebie wygląda. Mam 2 matowe pomadki i przez to mam ochotę je ciągle oblizywać, więc te z Rimmela sobie odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor :) bardzo ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też sobie zakupiłam ten kolor. Strasznie mi się podoba, a pomadka jest dla mnie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny matowy efekt :) podoba mi się !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna. ja mam taką inną matową rimmela i nie jestem z niej zadowolona. nie pasuje mi kolor wcale, ale ten śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolor- dobry na codzień :) ja też teraz stosuję częściej pomadki, niestety zagubiłam moją ulubioną z Wibo na sylwestrze :/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam kolor 103 i jakoś nie do końca mi pasuje. niby ok, ale tak jakoś, sama w sumie nie wiem :D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. bylam bardzo ciekawa jak z kolorem na ustach, ale prezentuje się swietnie;))
    genialny blog! obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny kolor, ja mam numerek 102

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi też się podoba mat na ustach - może sobie sprawię taką pomadkę, bo ja wtedy wybrałam sobie kolor nude :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja swojego Rimmelka bardzo często używam :) Śliczne są te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)