expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 17 lutego 2017

Spotkanie blogerek Lublin 11.02.2017

Jakiś czas temu dostałam zaproszenie od Klaudii na kameralne spotkanie przy kawie. I właśnie w minioną sobotę nadszedł ten czas. Zebrałyśmy się w lubelskiej restauracji Portofino, aby nacieszyć się swoim towarzystwem i wspólnie zjeść pyszny obiad. Bardzo spodobało mi się to miejsce, na pewno tam wrócę :)
Na spotkaniu miałyśmy okazję wysłuchać prezentacji firmy Joico, która produkuje specjalistyczne kosmetyki do włosów. Aż miło było popatrzeć i posłuchać z jaką pasją Pan Artur opowiadał o produktach :) Dostałyśmy nie tylko możliwość przetestowania kosmetyków na swoich włosach, ale też zaproszenie na zabieg rekonstrukcji włosów w salonie fryzjerskim- moim włosom z pewnością przyda się.
Po obiedzie odwiedziła nas Pani Dominika- przedstawicielka marki Vipera, której stoisko znajduje się w lubelskich Tarasach Zamkowych. Do tej pory jakoś nie miałam okazji poznać z bliska tej firmy, ale teraz już wiem po jakie produkty udam się w najbliższym czasie :)
Na koniec najlepsze czyli deser- jak ja uwielbiam serniki! A ten  w dodatku był na ciepło i z lodami ♥













 Prezenty od  pozostałych sponsorów:











Dziewczyny, bardzo dziękuję za miło spędzony czas!

19 komentarzy:

  1. Świetne spotkanie <3 jak ja dawno byłam na takim spotkaniu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fantastyczne spotkanie :) świetnie byłoby kiedyś wziąć udział w takim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widac, że fajnie się bawiłyście :) przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle wspaniałości! :) Spotkanie wygląda na udane :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie spotkania to świetna sprawa.
    Sama nawet organizowała już jedno. Była kupa śmiechu i rozmów💗
    Aż miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Niedługo i mnie czeka moje pierwsze spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No u Was to się widzę działo, a działo :)
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądałas, mega mimo było się spotkać po tak długim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie spotkania �� byłam na jednym, ale relację lubię czytać z każdego w sieci ��

    OdpowiedzUsuń
  10. super sprawa takie spotkania, daaawno nie bylam nigdzie az musze sie z dziewczynami moimi umowic ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś nigdy nie miałam nic z Joico.... :/
    Ale fajnie Was znowu zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To musiało być fantastyczne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne spotkanie. :) Wygląda bardzo sympatycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Mam nadzieję, że przy następnym spotkaniu uda mi się dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sprawa takie spodkania,widać że jest w okolicach Lublina nas sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne spotkanie ;) pogaduchy itd :) Tonery Canon pozdrawiają. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)