expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 23 kwietnia 2016

Usta jak milion dolarów- Wibo Million Dollars Lips nr 1

Nie wiem skąd dowiedziałam się o tej pomadce, myślę, że zobaczyłam ją gdzieś na blogu. Zanim zdecydowałam się na zakup przeczytałam parę recenzji i w końcu wybór padł na bezpieczny odcień brudnego różu czyli nr 1.

Opis producenta:
 Matowa pomadka do ust z długotrwałą formułą. Doskonała, aksamitna konsystencja gwarantuje precyzyjne pokrycie. Matowe wykończenie sprawia, ze usta wydają się pełne, wyraziste i kuszą swoim urokiem. Bądź gotowa na spektakularny efekt matowych ust!


Moja opinia:
Kolor, który wybrałam jest najbardziej naturalny spośród wszystkich czterech.  Jest idealny do noszenia na co dzień. Pomadka ma opakowanie w formie błyszczyka i standardowy aplikator, którym bardzo szybko i dokładnie można nałożyć produkt na usta. Podoba mi się jej kremowa formuła, szybko zastyga na ustach i zostaje na nich najdłużej jak się da :) Dzielnie wytrzymuje picie, trochę gorzej z jedzeniem, ale przynajmniej ściera się równo. Będzie idealna na imprezy, wesela itd.
Mimo matowego wykończenia nie wysuszyła mi ust, trzeba jedynie pamiętać o dokładnym peelingu.

Zobaczcie teraz  jak wygląda na ustach:


Pomadkę znajdziecie w Rossmannie w cenie 11.29zł/ 3ml (wydaje mi się, że płaciłam za nią mniej)
Niestety są do wyboru tylko cztery odcienie, ja przy najbliższej promocji planuję kupić jeszcze dwa kolory.

Znacie już tą pomadkę Wibo?




23 komentarze:

  1. Bardzo przyjemny kolorek, słyszałam, że te pomadki są całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poluję na nią od roku przy okazji -49%. Dzisiaj byłam w Rossmannie i nadal mają tylko tester:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, a ja nawet nie zwróciłam na nie uwagi przy poprzedniej promocji

      Usuń
  3. Nie znam tej pomadki, ale kolorek przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pomadki są świetne mam w kolorze fuksji i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie się na niego skuszę, bo kolor ma świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Twoich ustach wszystko wygląda ładnie....

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze jej nie miałam, ale mam zamiar kupić na zbliżającej się promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor ;) Rozejrzę się na promocji za nią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupuję na najbliższych promocjach w Rossmannie po Twojej recenzji. Kolor prezentuje się świetnie.
    Masz bardzo przyjemnego dla oka bloga więc dodaję do obserwowanych i czekam na kolejne wpisy :)

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam i to bardzo dobrze;) Jest świetna;) Też planuję zakup kolejnych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja ulubiona, prawie codziennie gości na moich ustach :) rownież o niej pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam jej, a kolorek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor :) Będę polowała na niego na promocji za 2 tyg :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę tą pomadkę po raz pierwszy, ale nie ukrywam, ze bardzo mi się spodobała :) Chyba będzie trzeba na nią zapolować :))

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna, kolor jest obłędny :) Wyczuwam okupowanie Rossmanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale masz śliczny kolor! ;o kupię ją chętnie :3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)