expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 25 maja 2014

Nudziak od Sensique nr 125

Witajcie!
Nie wiem czy już wcześniej wspominałam, że bardzo lubię lakiery Sensique z serii "Strong & Trendy Nails". Podoba mi się ich konsystencja, jeszcze nie zdarzyło mi się żeby któryś z nich zgęstniał. Dwie cienkie warstwy wystarczą do pełnego krycia, lakier szybko wysycha a pędzelek jest wygodny i nie sprawia problemów. Nie posiadam wielu kolorów z tej serii, mam ich tylko 5 w tym jeden jeszcze nie używany, ale na pewno sukcesywnie powiększę kolekcję.
Dzisiejszy kolor to taki typowy nude z różowymi tonami. Kupiłam go już dość dawno, użyłam raz i nie spodobał mi się. Teraz postanowiłam dać mu drugą szansę i zmieniłam zdanie :)
Zdjęcia robiłam na słońcu i w cieniu:
W słońcu
W cieniu
W cieniu
Znacie? Lubicie te lakiery?

18 komentarzy:

  1. Ja w swojej kolekcji mam tylko 11 ;p Rzeczywiście, lakiery mogą stać długo i się nie zgęstnieją, jeden mam już 2 lata i nadal jest jak nowy :) Też mam zamiar powiększyć ich kolekcję :) A ten kolorek pięknie wygląda na Twoich pazurkach :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko? To dwa razy więcej niż ja mam :) ale warto je kupować!

      Usuń
  2. ale fajny:P nie widziałam takiego:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie prezentuje się na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie się prezentuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mam takiego ani jednego :p ale fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek ładny chodź nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  7. mam 2 lakiery sensique w tym jeden własnie taki sam:) bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mój kolor, aczkolwiek na Twoich dłoniach wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy kolorek, jednak jakoś do mnie nie przemawia ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny,elegancki kolor ;) Kiedyś miałam jeden lakier Sensique w beżowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ladny kolor ale jakos do mnie nie przemawia, wole ciemniejsze kolory albo calkiem jasne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor, na pewno byłby moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolorek, nie miałam jeszcze lakierów z tej firmy ale chętnie zwrócę na nie uwagę w drogerii:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)