expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 9 maja 2014

Kwiecień w zdjęciach

Witajcie!
Przyszła znowu pora na kilka zdjęć, które robiłam telefonem w kwietniu. Zapraszam do oglądania:

Zakupy z blogerkami w Felicity i obowiązkowa fota w łazience :)/ malinowy Lemax- wyjątkowo ładnie wyglądał na paznokciach więc musiałam to uwiecznić na zdjęciu
 Polubiłam ostatnio kawę z cynamonem/ kaloryczna przyjemność, ale raz na jakiś czas można sobie pozwolić :)
 Kokosanki z przepisu Ani/ Somersby- jednak wolę smak jabłkowy
 Ceramiczna puszka na kawę od Jacobs/ tulipany z Lidla
 Wielkanocny, piaskowy manicure/ piękny kobalt, niestety lakier strasznie barwi paznokcie, do tej pory mam ślad na dwóch paznokciach :/

I to by było na tyle. Ja niedługo idę do pracy, a jutro jadę na spotkanie blogerek do Puław, już nie mogę się doczekać :) Mam nadzieję, że pogoda nam dopisze, nie wiem jak u Was ale dzisiaj w Lublinie dzień zapowiada się słonecznie :)

17 komentarzy:

  1. wielkanocne mani wygląda przepięknie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna fotorelacja ;) Też uwielbiam tulipany żółte ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kokosanki :) Ale mi apetytu narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świąteczne mani super *_* <3 zazdroszczę wypadu do felicity :)

    OdpowiedzUsuń
  5. malinowy lakier jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkanocny manicure- najładniejszy :) Taki uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne fotki, bardzo ładne kolorki lakierów, a te piaseczki są urocze. Życzę świetnej zabawy i pięknej pogody jutro podczas spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kokosanki uwielbiam a Somersby jabłkowy najlepszy :)
    Jutro się widzimy ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier malinowy bardzo ładny, a sombersa nigdy nie piłam, muszę to nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia :). A cynamon pomaga w odchudzaniu więc można go pić w kawie i przy słodkiej przyjemności! :)
    Lakiery świetne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te piaskowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)