expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 2 maja 2014

Zakupy i zdobycze z wyprzedaży

Witajcie!
Dzisiaj chciałam pokazać Wam parę nowości, które w ciągu ostatniego miesiąca trafiły do mojej szafy i kosmetyczki:

Limitowane piaski z kolekcji Rio- nie były tak trudne do zdobycia jak myślałam, bardzo je polubiłam, cena to niecałe 9zł
 Zamówienie z La Rosy, wykorzystałam zniżkę 30% i kupiłam pędzel do różu dla siostry za 18.20zł i dla siebie do pudru za 23.80zł
 Pierwszego dnia promocji poszłam do Natury i kupiłam: cień My Secret- 4.79zł, paletka cieni- 8.39zł, złoty liner Essence- 5.99zł, pomadka Kobo- 9.59zł, tusz My Secret- 8.39zł
Później byłam jeszcze raz bo przypomniałam sobie, że już dawno chciałam kupić czarny lakier My Secret- 4.79zł, dodatkowo kupiłam lakier Sensique- 3.59zł, pomadka Miss Sporty- 5.99zł, pomadka Catrice- 10.19zł
Jasne spodnie kupiłam na targu za 35zł a niebieskie w Textil Markecie za 34.99zł
 W Biedronce trafiłam na ostatnie już pary balerinek, na szczęście był mój rozmiar i bardzo spodobał mi się kolor, cena 19.99zł

A jak tam Wasze zakupy na wyprzedaży w drogeriach?

33 komentarze:

  1. och jak mi szkoda że do natury mam tak nie po drodze... Kobo za mną chodzi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi na szczęscie do Natury nie po drodze w jest w sąsiednim mieście dopiero ale w Rossmannie kupiłam korektor Burżu, eyeliner Eveline i tusz niebieski Wibo ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to udało Ci się kupić same przydatne rzeczy :)

      Usuń
  3. fajne zakupy! też poluję na te lakiery rio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ładne zdobycze. Te buciki są przecudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo takie spodnie mi też by się przydały, muszę nawiedzić Textil Market, dawno nie byłam, a czasami coś fajnego można tam kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. w kwietniu też trochę zaszalałam, ale jakoś udało mi się powstrzymać (do dziś) przed kuszącymi promo w Rossku i Naturze, ale czuję, że pękam i myślę, że zerknę co tam uchowało się jeszcze w Naturze
    do Rosska planuję iść dopiero w poniedziałek i już się boję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udane zakupy :) A z lakierami z Rossmanna mogłaś poczekać na przecenę w poniedziałek :) Ja czekam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, kupiłam je kiedy jeszcze nie było wiadomo, że takie promocje będą...

      Usuń
  8. Ciekawa jestem jak te lakiery rossmanowe będą wyglądały na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piaski z Lovely wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam ten lakier rio:) świetne baleriny:) mój kolor:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezłe zakupy ! Ja nie skusiłam się na nic w ten promocji ! :D I balerinki bardzo przyjemne !: )

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ładne lakiery nie widziałam ich wcześniej, na pomadke z KOBO i ja sie skusiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. W Rossmannie skusiłam się na czarny żelowy eyeliner z Maybelline, ale tak poza tym to obyło się bez większych szaleństw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten eyeliner też kupiłam tylko, że na poprzedniej promocji

      Usuń
  14. Mogłabyś pokazać jak wyglądają te limitowne lakiery piaskowe na paznokciach. Wielu osobom byś tym pomogła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym je zobaczyć :))

      Usuń
    2. I ja bardzo chcę je zobaczyć :)

      Usuń
    3. Sama jeszcze ich nie używałam, oczywiście pokażę żebyście mogły na promocji zakupić :)

      Usuń
  15. ja już parę rzeczy kupiłam, ale to jeszcze nie koniec ;)

    śliczne spodnie kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oglądałam te baleriny w Biedrze :) fajne nowości

    OdpowiedzUsuń
  17. Piaski z Lovely Rio są mega, muszę je upolować, ale rzadko je widuje w Rossach :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże są takie baleriny w biedronce???czemu ja nie wiedziałam o tym:D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam, sama na nie trafiłam przez przypadek :)

      Usuń
  19. ciekawa jestem jak prezentują się te lakiery na paznokciach ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne nowości pojawiły się u ciebie, spodnie są super, balerinki bają piękny kolorek, jakoś przegapiłam je w Biedronce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je prawie przegapiłam, została para w moim rozmiarze i czekała na mnie :P

      Usuń
  21. piękny kobaltowy kolor balerinek :) świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana koniecznie pokaż prezentację lakierów. BALERINY CUDNE.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)