expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 30 maja 2014

Słoneczne/ ogniste ombre na paznokciach

Witajcie!
W końcu zaczynamy weekend :) ja to już od wczorajszego popołudnia zaczęłam bo tak się złożyło,że dzisiaj i kolejne dwa dni mam wolne szkoda tylko, że pogoda nie dopisuje... Liczę na to, że sobota i niedziela będą słoneczne, sobotę będę spędzała w gronie lubelskich blogerek- już nie mogę się doczekać :)
A dzisiaj na poprawę nastroju w ten pochmurny dzień pokażę Wam zdobienie paznokci. Robiłam je tak na szybko, po prostu chciałam zobaczyć czy kolory będą do siebie pasowały. Jako top coat nałożyłam produkt Laura Conti, który dostałam na ostatnim spotkaniu blogerek, muszę przyznać, że daje ładny połysk, same zobaczcie:
W sztucznym świetle
Użyte lakiery
I jak, dobrze wyszło? Wczoraj kombinowałam z dwoma fioletami, efekt taki średni, muszę jeszcze poćwiczyć, ale i tak pewnie pokażę niedługo :)

17 komentarzy:

  1. WOW, prezentuje się świetnie ;) Muszę spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra połączenie kolorów - zdecydowanie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie Ci to wyszło:) Efektowny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie dobre :) A jak je wykonujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier nakładam gąbeczką ruchem stemplującym :)

      Usuń
  5. bardzo fajnie to wyglada i świetnie dobrałaś kolorki

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wygląda, kolorki idealnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyszło- ja tak niestety nie umiem ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. poszalałaś kochana :) ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)