expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 5 maja 2014

Lakier piaskowy Lovely seria Rio nr 1

Witajcie!
Pod ostatnim postem pisałyście, że chcecie zobaczyć jak lakiery piaskowe prezentują się na paznokciach. Postanowiłam spełnić Waszą prośbę żebyście mogły kupić je na promocji, która się dzisiaj zaczęła. Ja kupiłam lakiery jakoś na początku kwietnia kiedy jeszcze nie było wiadomo, że będą promocje na kosmetyki kolorowe. Wybrałam dwa kolory, za każdy zapłaciłam chyba 8.69zł. Dzisiaj pokażę Wam nr 1- jasny fiolet, na zdjęciach widzicie dwie warstwy, pokazałam efekt w słońcu i w cieniu:
W cieniu
W cieniu
O trwałości nie mogę nic powiedzieć ponieważ dopiero go nałożyłam na paznokcie. Porównując je do piasków Snow dust z zimowej kolekcji zauważyłam, że te drobinki są bardziej ostre i mogą zaciągać delikatne ubrania czy rajstopy. Proponowałabym nałożyć jeszcze jakiś bezbarwny lakier. Efekt jaki daje na paznokciach bardzo mi się spodobał i nie żałuję zakupu za te 8zł :)

Edit, 6.05.2014- Chciałabym dodać, że jednak nie jest tak źle z tymi drobinkami jak myślałam. Po dwóch godzinach od nałożenia drugiej warstwy już nie były takie ostre i nie zaczepiały o ubranie

I jak, czujecie się skuszone do zakupu?

24 komentarze:

  1. Też go mam, niestety strasznie się zmywa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to łatwa czynność, ale niedługo pokażę też dobry zmywacz :)

      Usuń
  2. hmm, sama nie wiem ;) w snow dustach od razu się zakochałam, a w tym mi coś nie gra..

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest :) Niestety nie było ich w Rossmannie ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. w moim Rossmanie niestety nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam to małe cudeńko! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziś maznęlam nim pazurki, ale bardziej podobał mi się jednak ten ziolnkawy, czy tam miętowy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten kolor też mam, ten czerwono- pomarańczowy nie bardzo mi się podobał więc wzięłam tylko 2

      Usuń
  8. Fajnie wygląda:) Piaskowce to dobra sprawa, trzymają się nawet tydzień:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ale mi akurat na tym nie zależy bo lubię często zmieniać kolory na paznokciach :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! O! Módl się, żebym nie polazła na wyprzedaże do Rossa, bo jeszcze skurrrkowańca kupię ;) Ładnie się błyszczy i tak jakby do mnie przemawia- "Kup mnie, kup mnie " :D

      Usuń
    2. Do mnie też tak "mówiły" :D Kup, na promocji warto :)

      Usuń
    3. Oj weźźź, ja rzadko paznokcie maluję ;) A tyle mi lakierów po szafkach stoi, że aż wstyd :)

      Usuń
  10. Właśnie dziś moja siostra taki mi dała! Niedawno pomalowałam nim paznokcie i jestem ciekawa, jak długo będzie się trzymał. Mam odcień pomarańczowy.
    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie efekty specjalne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, wygląda pięknie! :) Tylko gorzej go zmyć :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)