expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 20 listopada 2013

Makijaż produktami Quiz Cosmetics

Witam!
Jakiś czas temu pokazywałam Wam tutaj lakier do paznokci, który dostałam od firmy Quiz Cosmetics. Dzisiaj przyszedł czas na kolejne dwa kosmetyki cień do powiek i błyszczyk do ust:
Cień ma nr 14, na zdjęciu jest nałożony bez bazy
Konsystencja cienia jest bardzo fajna, kremowa, nie osypuje się i dobrze rozprowadza na powiece. Na bazie wytrzymuje cały dzień, nie tracąc przy tym koloru.

Błyszczyk wygląda na ustach naturalnie, nadaje im połysk. Daje uczucie nawilżenia i nie skleja ust. Trwałość ma słabą, ale to normalne w przypadku błyszczyków. Ma za to świetny zapach cukierków owocowych :)

A na koniec makijaż z użyciem powyższych kosmetyków:
Tak trochę jesiennie wyszło w sam raz na obecną porę roku :)
Jak Wam się podoba?

15 komentarzy:

  1. bardzo ładny makijaż;) ja dostałam lakier,puder i pomadkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oba kosmetyki bardzo fajne, ale najbardziej podoba mi się błyszczyk, lubię takie subtelne podkreślenie urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kolory, ten błyszczyk mógłby być intensywniejszy, ale tak naturalnie też ładnie wygląda :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się jak cień prezentuje się na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się cień! Szukam akurat ładnej "pomarańczki", chyba się skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam że ten błyszczyk nie sprawdzi się a tu takie zaskoczenie, wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się efekt jaki daje ten błyszczyk ♥

    Obserwuję ;3
    niksza.blogspot.com <-------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie kolory:) Ślicznie wygląda cień na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach te Twoje cudne oczy, w każdym kolorze pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny makijaż :)
    świetnie się prezentuje ten cień.

    OdpowiedzUsuń
  11. Błyszczyk wydaje mi się jakiś taki pomarańczowy, ale cienie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kolorki :) nie mogę się napatrzeć na Twoje cudne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz piękne oczy do których pasuje każ-den kolorek, makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz w jesiennych, ciepłych odcieniach:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)