expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 18 listopada 2013

Moje "nowości" lumpeksowe

Witam!
Już nie pamiętam kiedy ostatnio pokazywałam Wam moje zakupy lumpeksowe. Trochę się tego nazbierało, ale niestety nie byłam już w stanie zrobić zdjęć wszystkim ubraniom ponieważ część z nich jest już zapakowana w worki próżniowe i czeka na wiosnę i lato. Oto rzeczy, które jeszcze udało mi się sfotografować:

1. Botki 18zł-  bardzo wygodne, póki nie ma śniegu chodzę w nich codziennie do pracy
 2. Top w kwiatki- Atmosphere 6zł
 3. Biała bluza- Adidas 12zł
 4. Czarna bluza z cekinami- Kappa 10zł
 5. Top- C&A 6zł
 6. Bluzka z krótkim rękawem- Mk 6zł
 7. Bluzka z rękawem 3/4- H&M 8zł
 8. Mięciutki szlafrok z kapturem w kolorze kremowym- Doroty Perkins 10zł
 9. Komplet do spania w pięknym, fioletowym kolorze- 6zł

 10. Bluzka koszulowa- H&M 10zł
 11. Torebka- 25zł
 12. Sweter- Atmosphere 8zł
 13. Sweter- Paris tip 8zł
 14. Dłuższy sweter- będzie dobry do legginsów- 9 zł
 15. Sweter- Vero moda 10zł
 16. Sweter w rzeczywistości jest zielony, tutaj wyszedł bardziej morski- Marks& Spencer 9 zł
 17. 2w1 Sweter z bluzką pod spodem- C&A 10zł
 18. Zamszowe szpilki z ćwiekami -Atmosphere 34zł

Sporo tego wyszło :) mam już nowe zakupy, ale jeszcze część rzeczy jest w praniu i jak wszystko zbiorę w jedno miejsce to zrobię zdjęcia.

23 komentarze:

  1. oba pasiaki: top i T-shirt bym Ci ukradła ;) i te szpilki!!! ♥ cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzki są bardzo wygodne, szpilki niestety już mniej, ale prezentują się świetnie :)

      Usuń
  2. Ten pomarańczowy sweterek jest świetny i oczywiście szpilki :) Ja tez chcę taki szlafrok :D Świetne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten sweter i często w nim chodzę, a o tym szlafroku już długo myślałam aż w końcu znalazłam :)

      Usuń
  3. Szlafrok i torebka bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe zdobycze i to w rozsądnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakim cudem znajdujesz w sh takie perełki ? ja zawsze wychodzę z pustymi rękami :( zakochałam się w sweterku z Vero Mody !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz ograniczyłam się tylko do dwóch lumpeksów, do których chodzę zawsze w dniu dostawy- ludzi jest pełno, ale jak widać da się dużo fajnych rzeczy znaleźć :)

      Usuń
  6. bardzo fajna bokserka w kwiatki :) i torba :) gratuluje łowów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w Sh to nigdy nic fajnego nie ma;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne rzeczy ;D

    niikablog.blogspot.com <---------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Mi się od razu spodobała zwłaszcza, że była nowa :)

      Usuń
  10. Świetne zakupy, sweterki i buciki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja się zakochałam w piżamce :) Cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ją akurat kupiła moja siostra, ale góra okazała się lekko za mała i oddała mi :)

      Usuń
  12. Szlafrok, torebka, buty i szpilki są przecudowne !!! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka i buty zdecydowanie najlepsze:D:D

    A ja ostatnio upolowałam kurteczkę z eko skóry jeszcze z metką za 15,99 zł;D

    OdpowiedzUsuń
  14. sie obkupilas :) ale warto, bo fajne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  15. torba cudna:) reszta zdobyczy tez super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szpilki mam ochotę ukraść:) cudne są:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)