expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 27 listopada 2013

Zakupy + wygrana

Po kilkudniowej przerwie spowodowanej brakiem laptopa powracam do Was z moimi ostatnimi zakupami:
Skusiłam się na zakup kolejnych dwóch paletek z firmy Hean: 411 Nude i 403 Orchidea Flowers - była akurat promocja na cienie i za każdą zapłaciłam 10.99zł. Kupiłam sobie też próbkę pomadki nr 27 wiśnia japońska za 1zł, fajna opcja z tymi próbkami, można sprawdzić czy dany kolor nam pasuje.Lakier do paznokci dostałam jako gratis do zamówienia-bardzo miła niespodzianka :)
 Moje skromne zakupy z wyprzedaży Rossmanowej. W sumie to niczego nie potrzebowałam, mam kilka otwartych podkładów, które pasowałoby w końcu zużyć, cieni tym bardziej nie potrzebuję no a lakier to zawsze znajdzie się kolor, którego jeszcze nie mam, tak było w przypadku tego,szukałam takiej ciemnej czerwieni. Postanowiłam w końcu kupić ten słynny żółty tusz bo za 5 zł warto wypróbować :) Turkusowy cień już jakiś czas temu chodził mi po głowie, ale jego cena skutecznie odstraszała, po promocji około 14zł  jest już bardziej znośna.
 A to już wygrana na blogu u Moniki, kosmetyki Oriflame
I na koniec zakup niekosmetyczny, ale bardzo przydatny :) Nowy telefon HTC Desire 500, nareszcie mam przy sobie dobry aparat

 I pokrowiec do niego:
A jak tam Wasze zakupy na promocji?

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Znam dopiero część jego funkcji, ale zdjęcia robi dobre i najważniejsze, że zawsze mam dostęp do internetu :)

      Usuń
  2. ale fajne nowości;) ciekawi mnie ten color tattoo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie robiłam nim tylko kreskę na oku i pierwsze wrażenie zrobił na mnie bardzo dobre :)

      Usuń
  3. Ja też parę rzeczy kupiłam możesz zobaczyć na blogu ;)) Telefon świetny !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tego tuszu ;D

    nikejla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. podobaja mi sie te cienie, a tusz z Lovely bardzo polubiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kosmetyki Hean, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny tel, bardzo lubie HTC :) a kosmetykow to duzo masz ciekawych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Telefon świetny i do tego pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Zwłaszcza z tym niebieskim paskiem, nie wygląda nudno :)

      Usuń
  9. Uwielbiam paletkę Nude w ogóle zakupy w Hean polubiłam ostatnio też skorzystałam z darmowej wysyłki:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)