expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 25 października 2013

Lakier Safari nr 43

Witam!
Jakiś czas temu dostałam od firmy Quiz Cosmetics parę kosmetyków do przetestowania. Dzisiaj pokażę Wam lakier, który trochę nie pasuje kolorem do tej pory roku, myślę, że na lato byłby odpowiedni. Ta seria już wiele razy gościła na moim blogu, lubię ich lakiery za bardzo niską cenę i dobrą jakość.
Na zdjęciach mam dwie warstwy lakieru, które wytrzymują na paznokciach około 3 dni, dla mnie jest to w zupełności wystarczające. Lakier ma perłowe wykończenie i piękny, morelowy kolor. Tak jak pisałam wcześniej może nie jest odpowiedni na jesień, ale ja myślę, że np. w lecie byłby idealny na wesele do jakiejś zwiewnej sukienki- ten kolor właśnie kojarzy mi się "weselnie" sama nie wiem dlaczego :)

Pojemność: 12 ml
Cena: 3.68zł
Dostępność: TUTAJ  często też są na bazarkach i w sklepach typu "wszystko po 4zł"

Jeszcze na koniec pokażę Wam moje ostatnie zakupy lakierowe, tak mnie jakoś naleciało na kolorowe toppery.

6 komentarzy:

  1. Cudny!

    Zapraszam do nas ♥

    sandraandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek ! Ale świetne zakupy zrobiłaś :) Ten 1. piękny !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor może i nie pasujący do tej pory roku ale jest s.liczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny lakier :)
    Bardzo ciekawy blog i zostaje tu na stałe :))
    Zapraszam do mnie i do wzajemnej obserwacji :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)