expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 14 listopada 2013

Żel antybakteryjny Soraya Care & Control

Witam!

Żel o którym mowa w tytule jest w moim posiadaniu już ponad rok. Dostałam go na pierwszym spotkaniu blogerek, które miało miejsce w październiku 2012. Oczywiście musiał swoje odczekać w kolejce do zużycia. Teraz jest już na wykończeniu dlatego mogę napisać jak u mnie się sprawdził.

http://soraya.pl/product.php?group=face&id=666
Opis producenta:
Superdziałający, przeciwtrądzikowy żel do mycia twarzy.
Żel usuwa nadmiar łoju i zanieczyszczenia, nie naruszając naturalnej bariery ochronnej. Dzięki recepturze wzbogaconej o Witaminę B3, Acnacidol i Wyciąg z Trawy Cytrynowej działa silnie antybakteryjnie, hamuje wydzielanie łoju i zapobiega rozwojowi mikroorganizmów.

- dokładnie oczyszcza skórę z makijażu oraz wszelkich
- zwęża rozszerzone pory
- usuwa martwe komórki naskórka
- długotrwale matuje
- rewitalizuje i przywraca skórze zdrowy koloryt

Skład:
Moja opinia:
Żelu używam codziennie rano do oczyszczenia twarzy. Ma przyjemny, cytrusowy zapach, który pozostawia na twarzy efekt orzeźwienia- bardzo fajna sprawa zwłaszcza gdy rano mamy problem z przebudzeniem się :) Żel dobrze oczyszcza skórę z nadmiaru sebum i zanieczyszczeń, usuwa również resztki makijażu. Pozostawia na skórze uczucie świeżości i daje efekt zmatowienia, nie utrzymuje się on zbyt długo, ale pewnie byłby lepszy po użyciu kremu matującego. Konsystencja produktu jest dość gęsta dzięki czemu nie spływa z dłoni i daje się dobrze rozprowadzić na skórze. Żel słabo się pieni, ale akurat w tej kwestii nie jest to problemem. Na koniec rzecz najlepsza- wydajność. Używam go ponad 4 miesiące i właśnie zaczyna się kończyć, zaznaczam, że stosuję go raz dziennie bo na wieczór mam inny żel.

Pojemność: 180ml
Cena: ok 15zł

O innych kosmetykach tej serii możecie poczytać na stronie Soraya

Znacie ten żel? A może polecicie jakiś inny, który się u Was sprawdził? Szukam właśnie czegoś nowego.

9 komentarzy:

  1. U mnie jeszcze czeka na swoją kolej, bo teraz używam pianki do mycia twarzy Decubal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z tej samej firmy i serii tonic i bardzo go polecam :D

    niikablog.blogspot.com | nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. hihi u mnie w kolejce do wypróbowania czeka żel z Perfecty :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odkąd zaczęłam go używać bardzo go polubiłam i to prawda jest bardzo wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. użyłam kilka raz - i powędrował do Siostry. Za bardzo wysusza jak dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Użyłam go dopiero raz, więc nie mam jeszcze o nim zdania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go i lubiłam. Ale teraz mam już innego ulubieńca.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)