expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 5 listopada 2013

Makijaż- miał być różowy a wyszło bardziej fioletowo...

Witam!
Ostatnio naszła mnie ochota na różowy makijaż, co prawda nie mam zbyt wiele różowych cieni, ale coś udało mi się wykombinować. Na żywo makijaż wydawał się bardziej różowy, na zdjęciach niestety kolory nabrały fioletowego odcienia. Chyba niepotrzebnie dodałam fioletowy cień... No cóż, następnym razem naprawię ten błąd :)






Użyłam cielistego cienia Sensique i cieni z palety Acid

13 komentarzy:

  1. Makijaż bardzo ładny, dodałabym jednak mocniejszy kolor pomadki:) Gdzieś mi się po prostu gubią tu usta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście fiolecik ale i tak jest pięknie ;) Usta są w sam raz , oczy mocno pokreślone usta tylko delikatnie zaznaczone ;) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet z fioletowym piękny makijaż ;)
    http://oo-mini-kaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oo super, mimo że kolory w fiolet wpadły, ale te usta.. *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, delikatny :D Sama bym sobie taki zafundowała!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż adekwatny do nazwy bloga :D
    A wyszło Ci ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ przepięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  9. idealnie :) ladnie sie prezentujesz w takich kolorach

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja w fioletach właśnie lubię Cię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie może być i fioletowy zamiast różowego :) i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż, cudne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)