expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 28 listopada 2013

Błyszczyk Virtual- Rock me baby

Dostałam ten błyszczyk na spotkaniu blogerek w Chełmie od firmy Virtual. Jego kolor jakoś mnie nie zachwycił- taki przeciętniak. Postanowiłam jednak wypróbować go i ku mojemu zdziwieniu przypadł mi do gustu :)

Kolor, który posiadam ma nr 146
Opakowanie jest zwykłe, ale wyróżnia je fajna, czarna grafika. Aplikator jest taki sam jak w większości błyszczyków, dobrze rozprowadza produkt na ustach.
 Konsystencja jest gęsta, produkt dobrze trzyma się na ustach nie sklejając ich, ma przyjemny zapach tutti frutti
 Tak wygląda na moich ustach:


Bardzo podoba mi się efekt jaki daje na moich ustach, lekko je podkreśla. Często używam go gdy się śpieszę, albo gdy oczy pomaluję na ciemno, wtedy usta zostawiam takie neutralne.
Zdjęcie producenta jest trochę mylące, mój kolor -146 zupełnie inaczej się prezentuje, ale przyznacie, że te usta są kuszące :) Podobają mi się kolory 144 i 145, ale pewnie w rzeczywistości tak nie wyglądają


13 komentarzy:

  1. ja mam trochę ciemniejszy odcień, ale jakoś smak mi nie odpowiada :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie współgra z resztą makijażu :) Ciekawa jestem tego zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie !

    nikejla.blogspot.com <-------- nowa notka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęciu producenta wygląda zupełnie inaczej. Ale na Twoich ustach efekt też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne ale te drobinki mnie przerażają :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zdjęciach producenta wygląda jakby było jego baaardzo dużo. Może żebyś Ty wylała pół opakowania na raz na usta też by tak wyglądały.
    Efekt jaki jest na Twoich ustach wygląda bardzo ładnie. Tak niby błyszcząco, a delikatnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie producenta przedstawia zupełnie inny kolor. Na Twoich ustach wygląda bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba producent chciałby żeby błyszczyki tak wyglądały na ustach :)

      Usuń
  8. O ile szminek z drobinkami nie lubię, to błyszczyki owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt na ustach jest bardzo ladny :) w sam raz do ciemnego makijazu oczu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)