expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 16 lipca 2015

Zakupy lumpeksowe

Ostatni tego typu post był w kwietniu, ale to wcale nie znaczy, że nie chodziłam do lumpeksów. Wręcz przeciwnie, ostatnio nawet zaczęłam chodzić na wyprzedaże 1zł/1szt i dzisiaj pokażę również kilka rzeczy za symboliczną złotówkę...

Bluza F&F 8zł
 Torebka 22zł
 Bluzka Atmosphere 4zł
 Coś a'la sweter-narzutka, wzięłam ją bo ma bardzo przyjemny materiał, George, (8zł) kupiłam za 1zł
 Góra od piżamy idealna na zimowe noce, Love to lounge, (7zł) kupiłam za 1zł
 Rozpinany sweter, Atmosphere, (7zł) kupiłam za 1zł
 Kurtkę wzięłam z myślą o jeździe rowerem, McKenzie, (10zł) kupiłam za 1zł
 Tą bluzkę znalazłam na męskim dziale i nie wiem w sumie czy jest damska czy męska, muszę pomyśleć i może lekko ją przerobię np. dekolt trochę powiększę... Co sądzicie? 
 Rozmiar xs, Cedar Wood State, (6zł) kupiłam za 1zł

Na dzisiaj to tyle, ale ubrań do pokazania wystarczy mi jeszcze spokojnie na dwa posty więc już dzisiaj zapraszam na kolejne :)




21 komentarzy:

  1. Geeka i bluzę sama bym łyknęła! I siwa koszulka fajna, lubię takie niby proste a co do czego to zawsze pasują :) Czekam na kolejne części :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I kurde niech mi ktoś powie, że lumpki to zło- uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek z atmosphere jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat jakoś nie chodzę na te dni po 1zł bo nie mogę nic dla siebie znaleźć . Mimo to lubię sh ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy akurat mam możliwość to chodzę na wyprzedaż, ostatnio bardzo często znajduję coś dla siebie czy męża :)

      Usuń
  5. Super zakupy, też lubię sh i zakupy za 1zł:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudowna torba i ta koszulka pod spodem :D wow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z torbą się nie rozstaję, jest pojemna i wygodna, no i chyba była nowa :-)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Ale ceny rewelacyjne :) Ja jakoś nigdy dla siebie nie umie nic takiego upolować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle fajnych ubrań za tak małe pieniądze! Można? Można :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie t-shirty bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bluza i ostatnia bluzka są jak najbardziej w moim typie ;) ja tez uwielbiam lumpy, mam ulubiony w swoim mieście, gdzie wszystko jest za złotówkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio do jednego chodzę bo mam blisko, nie che mi się jeździć dalej autobusem :)

      Usuń
  11. Koszulki Atmosphere i "Geek" świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi sie koszulka z napisem "geek"

    claaudiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Monia, torebka jest fenomenalna <3 wpadła mi w oko, aż mam chęć iść do lumpa ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze sie wybrac do sh :p tak dawno bylam :p a Ty jak zwykle same perelki znalazlas;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdobycze, ta ostatnia koszulka najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy udało ci się znaleźć i do tego za tak niewielkie pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)