expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 27 lipca 2015

Makijaż: złoto + czerwień

Mam dla Was kolejny letni makijaż. Tym razem połączenie kolorów nie było moim pomysłem, bardzo podobny makijaż namalowała niedawno Kasia z bloga Gray maluje. Patrząc na jej makijaże od razu mam ochotę usiąść i namalować taki sam :) Niestety jeszcze brakuje mi umiejętności aby jej dorównać.
Mimo to z tego makijażu jestem zadowolona i teraz często się tak maluję. Problem jedynie leży po stronie zdjęć bo bez dobrego oświetlenia nie da się odpowiednio uchwycić kolorów.

Zacznę najpierw od pokazania cieni, których użyłam:
Pojedynczy cień Pierre Rene nr 06 Holiday Coral- coś pomiędzy czerwienią a koralem, bardzo ładnie wygląda również sam na powiece (na zdjęciu oka w tytule bloga możecie go zobaczyć)
Złoty cień (górny rząd, lewa strona) z palety MySecret Party time.

A teraz makijaż:








W makijażu kolory bardzo blado wyszły, ale dodałam więcej swatchy abyście mogły sobie chociaż trochę wyobrazić jak całość prezentuje się na żywo.

To tyle na dzisiaj, idę cieszyć się urlopem, który właśnie rozpoczęłam :)



11 komentarzy:

  1. całkiem fajnie :) ale myslalam,że mocniej go nałozysz i będzie jakiś mega jaskrawy makeup :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu pomyślałam o mocnych kolorach, a tu zaskoczenie ;) Moją uwagę zwróciły rzęsy, które są na pierwszym planie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwony to ciężki kolor jeżeli chodzi o makijaż oka,ale Tobie to wyszło super !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda na oczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz przepiękne rzęsy! Makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo delikatny, super na co dzień ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatne są te kolorki, ja również miałam wrażenie że będą bardziej wyraziste, makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancja i kobiecość w jednym makijażu - muszę powtórzyć u siebie <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)