expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 12 lipca 2015

Czerwiec w zdjęciach + 3 urodziny bloga

Dokładnie trzy lata temu napisałam pierwszy post na moim blogu, cieszę się, że dałam radę pisać regularnie i życzę sobie oby tak dalej :) Bardzo dziękuję Wam, że tu jesteście bo bez wiernych czytelników pisanie nie miałoby sensu.

A teraz zapraszam Was na przegląd czerwcowych zdjęć z telefonu:

Letnie kolory na paznokciach
 Piękne, pastelowe kolory♥/ Moje zakupy z promocji w Naturze
 Jedno z ulubionych ciast sklepowych- Bajaderka/ A to moje świeżo upieczone Pieguski
 Koktajl ze świeżych truskawek
 Coś na ochłodę w gorące dni
 Pyszna kolacja/ i równie dobre śniadanie :)
 Polubiłam wyprzedaże w lubelskim Outlet Center
 Niedzielna wycieczka rowerowa/ W końcu skusiłam się na elektryczną szczoteczkę

Życzę miłego wieczoru i udanego nadchodzącego tygodnia :)




22 komentarze:

  1. mmm pieguski :D
    mam pierwszy od lewej cień my secret - idealny nawet do samego wyrównania koloru powieki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdradza proszę co to za piękna szarość na Twoich pazurkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja ulubiona seria Eveline color edition nr 921 :)

      Usuń
    2. już zapisuję bo szarość niepowtarzalna :)

      Usuń
  3. zatem wytrwałości na kolejne lata! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, muszę wreszcie pojechać do tego outlet center :D
    A Twoje paznokcie są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koktajle to hity moich wakacji :).

    Kochana, mogę Cię prosić o poklikanie linków i pomocy przy współpracy z Dresslink? Z góry dziękuję :).

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny mix :) No i powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne pazurki :D musze w końcu zajrzeć do Outletu, zawsze jak jestem w Castoramie to mam chęć ale brakuje mi czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem na prawdę warto tam wstąpić, te buty kupiłam zupełnie przypadkiem bo ceny bardzo mnie kusiły :-)

      Usuń
  8. uwielbiam takie mixy :)
    gratuluję urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja się muszę wybrać do Outletu w Lublinie

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pazurki a ja jakoś o outlecie nic nie znalazłam dla siebie ale te żółte butki mi się nawet podobają :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają, ciekawe jak się spiszą w górach :)

      Usuń
  11. gratuluje trójeczki! :) i uwielbiam Twoje panzokcie < 33

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)