expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 23 lipca 2015

Paleta cieni MySecret Shake colors

Wracam po tygodniowej nieobecności, nie miałam czasu aby pisać bo ostatnie dni w pracy były trochę męczące i niestety długie. Na szczęście został tylko dzień dzisiejszy i piątek no i zaczynam w końcu urlop :)

A dzisiaj chciałabym pokazać makijaż jaki stworzyłam kolorową paletą od MySecret. Mam ją już dosyć długo a jeszcze nic o niej nie pisałam.

Bez bazy
Paleta zawiera cztery żywe kolory, które mają bardzo dobrą pigmentację oprócz fioletowego- ten jest trochę słabszy, ale nałożony na białą kredkę nabiera intensywności. Kiedyś pokażę go jak wygląda w makijażu w zestawieniu z tym różowo-brzoskwiniowym.
Cienie na bazie utrzymują się bez zarzutu cały dzień nie tracąc przy tym koloru.

Makijaż ten stworzyłam tylko z dwóch cieni i jednego jasnego Sensique- bardzo spodobało mi się takie połączenie. Zależało mi na tym aby nie rzucał się tak bardzo w oczy i chyba mi się nawet udało:

 Jak Wam się podoba taki makijaż? Niby kolorowy a jednak delikatny, przynajmniej takie jest moje wrażenie :)




17 komentarzy:

  1. Delikatny i piękny makijaż <3
    A Ty wyglądasz kwitnąco :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne kolorki w tej palecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez chwilę pomyślałam, jak to takie kolory... :D ale nie są aż tak mocne a na powiece wyglądają niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorki fajne le nie dla mnie, ja to tylko brązy i szarości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory są świetne ;) akurat na lato. mi niestety nie pasują takie więc paletka jest u mnie do wygrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie i delikatnie :) bardzo Ci pasuja takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne kolorki i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. My Secret ma fajne i tanie kosmetyki, piękny efekt i Ty :) Zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już kiedys Ci wspominałam,ze idealnie Ci w takich kolorowych makeupach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tobie jak najbardziej pasuje u mnie raczej takie kolory się nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz podobny typ urody, myślę, że ten makijaż też by pasował Tobie :)

      Usuń
  11. Ojej ale pięknie wykonałaś ten makijaż! Prezentuje się genialnie, fajnie połączyłaś te kolory. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację : ) Kolorowo, ale delikatnie :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorki w tej paletce są bardzo ładne, świetny makijaż i do twojego typu urody bardzo on psuje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)