expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 9 lipca 2015

Serum do rzęs Long4Lashes- efekty

Już od miesiąca zbierałam się do napisania tej recenzji. Pomyślałam w końcu, że nie będzie lepszych efektów więc dzisiaj pokazuję co osiągnęłam dzięki serum.
Przed zakupem przeczytałam wiele recenzji, obejrzałam zdjęcia aby zdecydować którą wybrać. Long4Lashes wydała mi się cenowo najbardziej korzystna a efekty jakie dziewczyny osiągają po niej spodobały mi się.

 Serum znajduje się w opakowaniu podobnym do eyelinera w płynie, pędzelek również ma taki sam. Na początku był biały, ale z czasem mimo dokładnego demakijażu lekko zabrudził się od pozostałości tuszu.
Serum do rzęs Long4Lashes- skład
 Efekty jakie udało mi się osiągnąć są widoczne gołym okiem, od lewej zdjęcia przed i po kuracji:
Serum do rzęs Long4Lashes- efekty
Serum do rzęs Long4Lashes- efekty
Serum do rzęs Long4Lashes- efekty
Tak wyglądały pomalowane rzęsy przed:
A tak wyglądają teraz:
Serum do rzęs Long4Lashes- efekty

Moja opinia:
W sumie to komentarz wcale nie jest potrzebny bo wszystko widać na zdjęciach, ale warto napisać coś więcej na temat tej odżywki.
Zaczęłam jej używać na początku marca, kupiłam sobie w prezencie na Dzień Kobiet. Pierwsze efekty mogłam zauważyć po niecałych dwóch miesiącach. Dodam, że stosowałam ją regularnie raz dziennie na noc, nigdy nie zdarzyło mi się zapomnieć. W przypadku takich odżywek systematyczność jest bardzo ważna gdy liczymy na konkretne efekty.
Jakoś nigdy nie narzekałam na moje naturalne rzęsy, zawsze były dość gęste i w miarę długie, nie wypadały mimo, że codziennie podkręcałam je zalotką.
Po zastosowaniu serum stały się jeszcze dłuższe i gęstsze. Mimo, że używa się go tylko na linię górną to na dolnych również widać poprawę.
Czytałam opinie, że odżywka może podrażniać oczy, że powieki pieką, swędzą... U mnie nie było żadnego problemu, nie odczuwałam skutków ubocznych. Wychodzi na to, że po prostu trzeba wypróbować na sobie jej działanie.
Żałuję, że wcześniej nie kupiłam tego serum. Teraz wiem, że nie warto wydawać dużych pieniędzy na tusze do rzęs, trzeba po prostu zainwestować w dobrą odżywkę i tak właśnie zamierzam teraz robić. Ja zapłaciłam za nią w aptece 67zł, używam od marca a jest lipiec i jeszcze się nie skończyła. Aplikuję ją teraz co drugi dzień aby utrzymać efekty. Kolejne opakowanie pewnie kupię na Allegro bo z przesyłką ceny zaczynają się od 48zł. Jeżeli jeszcze jej nie miałyście to polecam!

Znacie tą odżywkę? A może używacie innych, dających podobne efekty?




26 komentarzy:

  1. Boskie ! Też zamierzam kupić 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty i tak masz super rzęsy :)

      Usuń
    2. ojj ale mają łyse placki miejscami :) a chciałabym odrobinę zagęścić ;P

      Usuń
  2. Mój ulubieniec :-) mi flaszka wystarcza na 7 miesięcy, ale że jej termin to 6 to później resztkę zużywa na brwi. Tez kupuję na Allegro, ale trzeba też śledzić promocje w aptekach. Koleżanka kupowała w którejś aptece w Lublinie za 48 złotych :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pewnie mi jeszcze na trochę wystarczy. Ostatnio zrobiłam się leniwa i nie chce mi się szukać po aptekach, wolę pójść na pocztę odebrać paczkę :)

      Usuń
  3. Rewelacyjny efekt, chyba się skuszę na to serum, bo moje rzęski są bardzo słabe :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt jest niesamowity!! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku, jakie efekty! jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena konkretna ale jaki efekt! WOW! Zazdroszczę! Wyglądają zniewalająco *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To serum i tak należy do tych tańszych. Jakby kupić je za 50zł i tą kwotę podzielić na jakieś 6 miesięcy to wychodzi mniej niż 10 zł miesięcznie- taka kwota już tak źle nie wygląda :)
      Innymi słowy uważam, że warto zainwestować

      Usuń
  7. rewelacyjne rzęsy! również mam tą odżywkę i różnica jest widoczna gołym okiem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Po ilu pojawił się taki efekt? Ja też stosuję tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po około 2 miesiącach zaczęłam dostawać pytania czy mam sztuczne rzęsy :)

      Usuń
  9. Efekty są zauważalne gołym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam Revive Lashes z Flosleka. Stosuję ją od końca marca i jeszcze jej sporo jest w buteleczce :) Za pomocą Revive uzyskałam efekty podobne do Twoich, teraz moje rzęsy sięgają prawie brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemnie jest czuć tą długość rzęs :) O tym produkcie nie słyszałam

      Usuń
    2. To produkt, który niedawno wszedł na rynek, udało mi się załapać do jego testów :) Jego cena jest podobna do long4lashes :)

      Usuń
  11. No, no.. na prawdę piękne efekty osiągnęłaś.
    Życzę Ci aby Twoje rzęski takie już pozostały, bo u mnie niestety po pewnym czasie zaczęły wypadać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny, ja dopiero zakupiłam, ale mam pytanie. Nakładamy prze 6 miesięcy codziennie na noc, a po skończeniu opakowania 3-4 razy w tygodniu? Tak zrozumiałam ulotkę... Dobrze myślę?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, pięknie rzęski urosły po tym serum.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)