expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 6 sierpnia 2014

Żel pod prysznic Balea kokos i nektarynka

Kosmetyki Balea już od dawna chciałam przetestować. Do tej pory miałam okazję używać tylko soli do kąpieli, którą dostałam na jednym ze spotkań blogerskich, do dziś pamiętam jej piękny zapach. Na szczęście wszystko idzie ku lepszemu i wiele drogerii internetowych wprowadziło do swojego asortymentu firmę Balea. Jedną z tych drogerii jest cytrynowa.pl. To właśnie tam zamówiłam żel o którym dzisiaj piszę. Drogerię już po pierwszym zakupie polubiłam, przy zamówieniu za około 70zł dostałam rabat na całe zakupy i gratis w postaci maseczki też z Balea :) Dodatkowo mają opcję dostarczenia przesyłki do paczkomatu co jest dla mnie bardzo wygodne, szybka dostawa i mogę odebrać o dowolnej porze.

Wróćmy teraz do żelu, który tak się prezentuje:
Standardowa, plastikowa butelka zawierająca 300 ml żelu z piękną i przyciągającą wzrok szatą graficzną.
skład
Skład
Napisy są w języku niemieckim, ale drogeria dodała własną naklejkę, która już się zaczyna ścierać. Nie dziwię się, że zamieszczono napis "nie spożywać" sama chętnie wypiłabym ten żel :) Ma piękny, świeży zapach, nie wyczuwam w nim chemii. Nektarynka tu dominuje, ale i kokos jest wyczuwalny- świetne połączenie zapachów! Niestety nie utrzymuje się on długo na skórze za to w łazience pozostaje w powietrzu przez dłuższą chwilę.
Standardowe zamknięcie na "klik" nie sprawia trudności przy otwieraniu mokrą ręką, ale i nie otworzy się nam samoczynnie.
Kolor widoczny na zdjęciu, konsystencja jest gęsta, żel dobrze się pieni i oczyszcza skórę. Obiecanego efektu nawilżenia nie zauważyłam, ale i nie pozostawia przesuszonej skóry- to mi w zupełności wystarczy, od nawilżania są balsamy.
Za żel zapłaciłam 6zł myślę, że jest to bardzo dobra cena. Wiadomo przy zakupach przez internet trzeba zamówić trochę więcej rzeczy aby przesyłka się zwróciła, ale jeżeli odbieramy przez paczkomat mamy przesyłkę do 30 kg za 9.90zł :)

Znacie/ lubicie kosmetyki Balea? Może używałyście coś co warto kupić?

22 komentarze:

  1. Opakowania Balea przyciągają wzrok jak mało które :) Pięknie musi pachnieć ten żel... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chcę go powąchać *_* kocham zapachy kokosowe ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym chciała jeszcze poznać zapach kokos i kwiat Tiare :)

      Usuń
  3. Uwielbiam żele Balea:) I już się rozmarzyłam wyobrażając sobie to połączenie kokosa z nektarynką :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat tej kompozycji zapachowej nie miałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej serii miałam borówkowy był świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy nic od Balea i żałuję !:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam wersję bez nektarynki :P Ciekawe jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam zele od prysznic Balea ale tej wersji nie miałam. Wersja kokos i kwiat tiar był niezły

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jaka cena! Oczywiście kokos jest nie dla mnie, tak jak ananas nie dla Ciebie, ale myślę, że wypróbuję coś z serii tylko w innym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam, jeżeli będziesz kupować on line to warto od razu wziąć więcej- nie będziesz żałować :)

      Usuń
  10. Bardzo lubię żele pod prysznic tej firmy! Faktycznie nie przesuszają skóry, pięknie pachną i nie są drogie - dobrze że zwiększa się też ich dostępność. Aktualnie entuzjastycznie zużywam wersję z gujawą :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam żadnego żelu z Balei jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam już o tej firmie ale niestety nie miałam jeszcze z nią styczności :( Poczekam może trafią jej produkty do drogerii :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z drogeriami stacjonarnie może być problem, na razie rozpowszechniają się w sieci :)

      Usuń
  13. miałam kiedyś fioletowy i bardzo mi się podobał;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten żel zawsze kojarzył mi się z wakacjami i latem...ale znam go tylko z YT, zawsze chciałam wypróbować w lecie ten zapach jak zdenkuje zapas to może się skusze na zakupy online,ale tak jak mówisz już trzeba się nastawić na większą ilość:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ich żele znam dość dobrze, jednak tego zapachu jeszcze nie miałam :p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)