expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 8 sierpnia 2014

Perłowy makijaż paletą Wibo

Jakiś czas temu gdy przeglądałam moje szufladki z kosmetykami natknęłam się na paletkę sześciu cieni od Wibo. Dostałam ją kiedyś razem z innymi kosmetykami do wykonania makijażu. Użyłam jej tylko raz i odłożyłam na dno szuflady bo kolory wydały mi się zbyt jasne i w dodatku mocno perłowe. Teraz postanowiłam jej dać drugą szansę i muszę przyznać, że spodobała mi się.

Tak się prezentuje:
Opakowanie jest proste, zwykły plastik niezbyt dobrej jakości. Ja jakoś nie przywiązuję wagi do opakowań, ważniejsza jest dla mnie zawartość. Wszystkie cienie są perłowe, mają kremową konsystencję, dobrze się nakładają na powiekę bez osypywania i nie tracą na intensywności. Na bazie, której obecnie używam z firmy Lumene wytrzymują cały dzień i nie zbierają się z załamaniach.

Ten makijaż wykonałam na koniec czerwca kiedy jeszcze nie miałam pomalowanych włosów:
Taki rozświetlający makijaż oczu spodobał mi się i teraz częściej zaczęłam się tak malować.
A Wam się podoba czy wolicie jednak matowe cienie?

19 komentarzy:

  1. Przepiękny makijaż :) Bardzo mi się podoba :) Perfekcyjna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te sama paletke i uwielbiam brąz! Jest dla mnie mega, jesli chodzi o reszte bialy ładnie rozswietla i daje go w wewnetrzne kaciki, czarny i szary jest ok, rozowy i niebieski sprawiaja ze wygladam jak Ukrainka z pobocza haha wiec tych dwoch raczej unikam ;-) Trzymaja się nawet bez bazy.Twoj makijaz wyglada ładnie i tak hmmm swieżo :-) dobre połączenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja użyłam różowego prawie na całą powiekę, ale chyba źle nie wygląda :)

      Usuń
  3. Na lato i do opalenizny idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie perłowe cienie zawsze wyglądają źle, może nie umiem się nimi posługiwać, może to u Ciebie wszystko wygląda zawsze świetnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja uwielbiam perłowe i mocno połyskujące cienie-takie najbardziej mi pasują:) Twój makijaż też mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. osobiście wolę matowe, lepiej wyglądają na oku, ale Tobie ładnie w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta paletka:) bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana jak ty to robisz, że Twoja kreska jest zawsze perfekcyjne?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kreseczka idealna, jednak ja nie lubię perłowych cieni, zazwyczaj wybieram maty.

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię jak oko jest rozświetlone :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż jest ciekawy, choć nie przepadam za perłowymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie Ci w tych kolorkach :) Ja aktualnie jestem zakochana w matach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tą paletkę tylko, że z innej serii ale kolorki są te same :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)