expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Lakier Eveline mini max 809

Kupiłam ten lakier dawno temu w Biedronce, skusiła mnie cena niecałe 4zł no i oczywiście kolor, którego jeszcze nie miałam w swojej kolekcji.
Mała buteleczka mieści 5 ml lakieru, ma to swoje plusy gdy nie malujemy często paznokci. W przypadku lakierów Eveline mamy też pewność, że nie będzie gęstniał. Aplikacja jest bardzo szybka i wygodna dzięki pędzelkowi w odpowiednim rozmiarze. Do pełnego krycia potrzeba standardowo dwóch warstw. Trwałość 9 dni jak pisze producent jest znacznie przesadzona, 3-4 dni to max, ale mi to zupełnie nie przeszkadza, nie mam zwyczaju nosić tego samego lakieru dłużej. Kolor jest świetny na lato, na opalonych dłoniach będzie ładnie wyglądał.
Kolor nawet fajnie się dopasował do mojego telefonu :)
W ramach współpracy z hurtownią allepaznokcie wybrałam sobie lakiery do testowania i jestem pod wrażeniem- na żywo są jeszcze ładniejsze :)
allepaznokcie hurtownia
Podoba Wam się lakier czy wolicie inne kolory?

29 komentarzy:

  1. Piękny kolor :) Od razu skojarzył mi się z niebem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. recenzowałam już tego flip-flopa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jedne z moich ulubionych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny odcien. ja mam maly problem z niebieskimi lakierami,bo na kims sa dla mnie ewelacyjne ale juz sama po taki siegnac nie umiem;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor:) szukam teraz ładnego niebieściaka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieskości nie lubię, jednak tą serię lakierów Eveline bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest boski ! ♥ gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że ta hurtownia ma takie fajne lakiery :)

      Usuń
    2. Świetne są ich lakiery :) Również tak myślałam zanim przetestowałam kilka :)

      Usuń
  9. Monia jakie Ty masz piękne paznokcie :) Bardzo ładny kolorek i faktycznie pasuje Ci do telefonu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) jakoś udaje mi się je utrzymać dzięki odżywce, ale nie potrafię się zdecydować na kształt i są takie trochę bez wyrazu :)

      Usuń
  10. bardzo ładny kolor

    ps. a u mnie? NIETYPOWE #SELFIE na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio mi chodził po głowie ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jest kolor, swego czasu pisałam o jednym z tej serii na blogu jednak niestety odmówił posłuszeństwa po czasie i spotkała go sroga kara w postaci śmietnika :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor! Mam podobny z Rimmela ale ten wydaje się być bardziej "wyrazisty" :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)