expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 29 sierpnia 2014

Moje nowości: zakupy, prezenty

W środę miałam takie swoje prywatne, potrójne święto: urodziny, imieniny i trzecią rocznicę ślubu. Z tej okazji pojawiło się u mnie parę nowych rzeczy. Większość z nich sama sobie kupiłam za otrzymane w prezencie pieniądze, ale była też i niespodzianka.
Bardzo lubię takie posty na blogach dlatego postanowiłam, że u mnie też się pojawi.

 Już od dawna planowałam zakup nowego portfela, ten prezent bardzo mnie ucieszył

Skorzystałam z darmowej wysyłki na homedelight.pl i zamówiłam nowe woski

 Krótkie kalosze kupiłam na allegro w sklepie sellyo za 45zł

Skorzystałam z wyprzedaży w sklepie Esotiq i kupiłam strój kąpielowy, za całość zapłaciłam niecałe 30zł

A teraz prezent, który sama sobie zrobiłam chociaż wcale nie planowałam. Pojechaliśmy z mężem do Galerii Olimp z zamiarem kupna stroju kąpielowego (tego ze zdjęcia wyżej). Przechodząc obok sklepu sportowego zobaczyłam na wystawie rower... Aż mi się oczy zaświeciły na jego widok, stwierdziłam, że musi być mój :)
Oczywiście ze sklepu wyszłam już z rowerem, dla zainteresowanych to jest TEN model. 
Śliczny prawda? :)



27 komentarzy:

  1. rower śliczny, faktycznie :) miłego szusowania
    a takie kaloszki też mam w planach

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione, ale szczere :P Wszystkieeego co najlepsze :) ;*
    Wszystko super, ale najbardziej widzą mi się kalosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kostium kąpielowy jest przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko mi się podoba :) Przepiękny portfel:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też planuje kupić portfel, może również dostanę....hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko bardzo mi się podoba, zakupy udane i to w jakich cenach jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rower bardzo mi się podoba.
    Też tegoroczny strój kupiłam w Esotiq już na wyprzedażach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno już długo była ta wyprzedaż, jakbym wcześniej kupiła to może zdążyłabym jeszcze go założyć w tym sezonie

      Usuń
  8. Piękny portfel...rower również, na pewno fajnie będą sprawowały się te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rower cudny!
    ale strój też bardzo ładny i ten portfel! Świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten portfel jest najpiekniejszy jaki dotad widzialam :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Portfel i bikini są rewelacyjne!!! Szał na woski jakoś bezpiecznie mnie mija ;) A jeśli chodzi o rower mrrrrr piękny! Sama mam ochotę sobie kupić, tylko zebrać się nie mogę, bo jak kupię to wypadałoby jeździć hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie mogłam zebrać bo już dawno planowałam zakup roweru w końcu zdecydowałam, że na wiosnę kupię, ale trafiłam na ten i przepadłam ♥

      Usuń
  12. dla mnie bikini najlepsze ;) później rower bez dwóch zdań ;) portfel śliczny ale całkowicie nie moj styl :) WSzystkiego najlepszego :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Za taką cenę szkoda było nie wziąć, przecena 70% to jest to! :)

      Usuń
    2. cieszę się,że Ci się udało skorzystać z promocji:)!

      Usuń
  13. Świetne zakupy, takie kaloszki to i mi chodzą po głowie, a rower niech Ci dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie służy, liczę na ładną jesień to jeszcze trochę pojeżdżę :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)