expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 12 sierpnia 2014

Lawendowy lakier do paznokci One Colour Exclusive nr 56

Niedawno pisałam na blogu o nowej współpracy z hurtownią allepaznokcie. Kolory lakierów oczywiście sama mogłam sobie wybrać, nie było to zbyt łatwe- mają tam tyle ładnych odcieni, że trudno było się zdecydować.
Zdążyłam już przetestować 2 z 3 otrzymanych lakierów, a dzisiaj chciałam pokazać jeden z nich. Jest to jasny fiolet, na stronie sklepu określony jako lawendowy:

Buteleczka zawiera 15 ml lakieru. Wizualnie niczym się nie wyróżnia, mnie jej wygląd nie zachwycił, ale to akurat nie jest ważne, liczy się zawartość, która zrobiła na mnie wrażenie. Jedna warstwa wystarczy aby uzyskać dobre krycie, ja jednak zawsze nakładam 2 cienkie warstwy. Szybkość wysychania również pozytywnie mnie zaskoczyła. Trwałość lakieru to 4 dni, gdyby dołożyć jakiś top coat pewnie by się jeszcze przedłużyła o jakieś 2 dni. Ja go zmyłam po 4 bo byłam ciekawa kolejnego koloru :)
 Kolor według mnie jest super, uwielbiam takie pastelowe fiolety i odkąd okazało się, że mój ulubiony Miyo został wycofany szukam jego następcy, ten go jednak nie zastąpi, ale na pewno będzie przeze mnie często używany.


 Pędzelek jest owalny, ma standardowy rozmiar, za jednym razem możemy pokryć lakierem cały paznokieć.
 Lakier ma rzadką konsystencję- dla mnie idealna, nie zalewa nam skórek i dobrze się rozprowadza. Mam nadzieję, że taka pozostanie na długo.
Można go zamówić tutaj
Cena: 9.90zł/ 15ml
 Dotarła do mnie niedawno przesyłka z wygraną u Agnieszki, marzyłam o tym zapachu po tym jak poznałam kokos i nektarynkę i nie zawiodłam się na nim :)

Jak Wam się kolor podoba? Znacie lakiery od allepaznokcie?

26 komentarzy:

  1. Kolorek jest piękny :) I duży plus dla niego za trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor! <3 boski jest :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dwa odcienie z tej serii i strasznie je lubię :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek, ja jestem bardzo zadowolona z lakierów z tej hurtowni

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten lakier, ale jeszcze nie zdążyłam spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakierów tej marki jeszcze nie miałam a kolor bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej :)
    Piękny kolor lakieru, też czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś na topie z tym fioletem-to podobno hit sezonu i okresu letniego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? To nie wiedziałam bo u mnie fiolet zawsze jest na topie :)

      Usuń
  9. Genialny jest! Jak za fioletem bardzo nie przepadam, tak ta odmiana fioletu mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny kolor :) mam z tej serii morelowy lakier który czeka na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam lakiery One Colour, ale jakoś tak nie wywarły na mnie dobrego wrażenia... Może to kwestia po prostu koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor mi się bardzo z Tobą kojarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek tego lakieru jest prześliczny i pęknie prezentuje się na paznokciach :)
    Super że paczuszka dotarła bez uszczerbku, jeszcze raz gratuluję i życzę miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jestem zakochana w fioletach :P

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor jest przecudny, brakuje mi takiego :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny ten kolor :) I gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały kolor, ja dzisiaj dostałam paczuszkę z fioletowym lakierem Essie tylko z shimmerem :)
    A na poczcie odebrałam wygraną z kosmetykami Balea tylko innymi i na innym blogu wygrałam hehe :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)