expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 20 sierpnia 2014

Zakupy lumpeksowe

Bardzo dawno na blogu nie pokazywałam moich zakupów z lumpeksów. Oczywiście to nie oznacza, że ich nie robiłam. Nazbierało mi się ich dość sporo i musiałam podzielić post.
Zapraszam do oglądania:

Sukienka w kwiatki boohoo.com -24zł
 Bluzka z rękawem 3/4 Blooming marvellous  -6zł
 Bluzka Vero Moda -4zł
 Sukienka Cubus -9zł
 Bluzka H&M - 3zł
 Bluzka z dłuższym tyłem -7zł
 Bokserka Evie -9zł
 Bluzka mgiełka New Look -14.50zł
 Spódnica mini fioletowa New Look -8.5zł
 Spódnica mini czarna New Look -4.5zł
Koronkowa sukienka w kolorze ecru F&F -32zł
Ciapy -10zł

To na razie tyle, myślę, że kolejny post z zakupami pojawi się w następnym tygodniu. Jak Wam się podobają moje zakupy?

33 komentarze:

  1. koronkowa sukienka i kapcie przecudne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy ! Ja ostatnio nie mam czasu chodzić po lumkach ;d ale jak dorwałam się do C&A online to myślałam że moje konto bankowe wyzionie ostatnie złotówki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zakupy :) sukienka z Cubus rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ją lubię, jest niesamowicie wygodna no i fajnie się dopasowuje do figury :)

      Usuń
  4. Świetne zakupy ;) Jak dla mnie sukienki wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie sukienki są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienki trafiły się świetne! :) ładne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zakupy zrobiłaś! Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy :) Mi niestety rzadko udaje się znaleźć coś fajnego w SH :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze chodzę w dzień dostawy i coś się trafi :)

      Usuń
  9. Jakie kapciory zarąbiste!!!
    Muszę się wybrać na łowy - już tak dawno nie byłam :(
    Aleee jeszcze ostatnich nie wrzuciłam na bloga, muszę to nadrobić :) Dzięki za przypomnienie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapcie codziennie wieczorem mi towarzyszą gdy siedzę przy komputerze :)
      To wrzucaj zdjęcia, chętnie obejrzę!

      Usuń
  10. Wszystkie rzeczy mega fajne! Szczególnie sukienki-piękności! Gdzie śmigasz na łowy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwa ulubione lumpeksy: na ul. Wrońskiej i ul. Choiny obok Biedronki, oczywiście w Lublinie :)

      Usuń
  11. Koronkowa sukienka bardzo w moim guście ;-)
    Muszę się raz wybrać do jakiegoś lumpka, bo wieki już tam nie byłam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Koronkowa sukienka najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podobają mi się sukienki, świetne łupy! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. No to ci się udało! Sukienki są śliczne :D Ja jakimś dziwnym cudem też ostatnio w lumpku perełkę znalazłam, taki śliczny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinezonów tez oglądałam dużo, ale na żaden się nie zdecydowałam

      Usuń
  15. Pierwsza sukienka i kapcie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy, ty zawsze znajdziesz coś fajnego, sukieneczki są super, a kapcie extra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to się zgadzam, za każdym razem gdy pójdę to znajdę chociaż jedną fajną rzecz dla siebie :)

      Usuń
  17. Rozpływam się nad sukienkami - cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza sukienka bardzo mi się podoba - jest na prawdę urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jakoś nie mam szczęścia do lumpkesów, świetne łupy!

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna sukienka i ten pasiak z dłuższym tyłem :) moje łupy wakacyjne też już obfociłam a wczorajsza kiepska pogoda udaremniła mi kolejną wizytę ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)