expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 23 sierpnia 2012

Makijaż: Na zielono

Witam!

Zmalowałam wczoraj makijaż w ciemnym zielonym kolorze, za którym nie przepadam za bardzo. Po pierwsze nie lubię takich ciemnych zieleni a po drugie mam jeszcze problemy z nakładaniem i rozcieraniem takich cieni.
Jednak na potrzeby bloga  przemogłam się i próbuję polubić się z tym kolorem. Mam tutaj na myśli ciemną zieleń z paletki Sleek Storm, która miała być głównym elementem makijażu. Wyszło trochę inaczej bo cień rozświetlający z My Secret za mocno mi się rozgościł na powiece :) No cóż jest jak jest...







To by było na tyle, idę teraz spróbować coś stworzyć na konkurs Astora- jak mi wyjdzie to pokażę na blogu :D

Pozdrawiam,

10 komentarzy:

  1. Według mnie to zdecydowanie powinnaś polubić się z zieleniami - takie zgniłe albo oliwki, bo pięknie się z Tobą komponują. A ten makijaż jest całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że mi pasują- gorzej z ich nakładaniem :)

      Usuń
  2. Bardzo fajnych kolorów użyłaś :) podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie ci w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. otagowałam Cię, zapraszam http://wyznaniakosmetoholiczki.blogspot.com/2012/08/relaksujacy-krem-do-masazu-od-safiry-i.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne masz oczka :)
    Powodzenia na Astor! Mi się udało :)
    W wolnej chwili zapraszam na mały konkurs na moim blogu :)
    http://mixoflifetestuje.blogspot.com/2012/08/pierwszy-konkurs-po-przeprowadzce.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż :)
    U mnie rozdanie, zapraszam - http://dajcukierka.blogspot.com/2012/08/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale wykonujesz makijaże :)

    Będę częściej zaglądać :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)