expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 31 sierpnia 2012

TAG: 10 pytań


Na początku z okazji "dnia bloga" chciałabym życzyć Wam drogie blogerki i sobie również:) dużo wytrwałości, natchnienia, coraz większej liczby komentarzy i obserwatorów, kolejnych lat blogowania oraz spełnienia kosmetycznych marzeń!!!

A teraz przechodzę do tematu. Niedawno zostałam oTAGowana przez Weronikę
Oto moje odpowiedzi:

1. Twój ulubiony kolor cieni do powiek to?
Fioletowy :)
 
2. Jakie masz podejście do operacji plastycznych? Uważasz, że to fanaberia czy istotnie pomagają w budowaniu dobrej samooceny?
Jestem na tak, ale chodzi mi o operacje typu: poprawa odstających uszu, usuwanie blizn, korekta nosa gdy np. był złamany i inne tego typu sprawy. 
 
3. Twoja ulubiona potrawa to?
Obecnie to pizza i pierogi z truskawkami
 
4. Kolczyki- jesteś na tak? Tylko w uszach, czy gdzieś więcej? ;)
Jak najbardziej na tak. Sama mam tylko w uszach: w jednym mam 2 dodatkowe.
 
5. Jaki prezent sprawił Ci ostatnio radość?
Wielki bukiet kwiatów od męża i blender od rodziców :)
 
6.Jaki lubisz styl w ubiorze: elegancja/wygoda/ klasyka czy bardziej nowoczesne trendy?
Lubię czuć się wygodnie w ubraniu.
 
7. Najciekawsze miejsce, które odwiedziłaś to?
Do tej pory najciekawsze dla mnie było Morskie Oko
 
8. Kto z blogosfery imponuje Ci najbardziej umiejętnościami makijażowymi?
KatOsu- chcę się tak nauczyć! :)
 
9. Masz wieczorem ważne wyjście, a rodzina wpada z niezapowiedzianą wizytą i siedzą do momentu kiedy już musisz wychodzić- co robisz żeby wyglądać perfekcyjnie mimo, że nie masz już wiel czasu?
Takie wizyty mi się nie zdarzają, ale na pewno makijaż już bym miała tylko wykonałabym lekkie poprawki, strój pewnie też bym miała wcześniej przygotowany.
 
10. Skąd wzięła sie u Ciebie myśl o prowadzeniu bloga?
Chciałam mieć swoje miejsce w sieci. Tyle teraz powstaje nowych blogów i pomyślałam, że ja też mogę:)


A teraz moje pytania:

  1. Tusz do rzęs, który możesz polecić z czystym sumieniem?
  2. Jaki rodzaj kosmetyków kolorowych góruje w Twojej kosmetyczce?
  3. W jakich kolorach najczęściej nosisz makijaż?
  4. Czy masz jakieś typowo męskie zainteresowania/hobby? Jakie?
  5. Twoje ulubione perfumy?
  6. Twój największy bubel kosmetyczny?
  7. Drogeria, do której najczęściej chodzisz?
  8. Kosmetyk, którego nigdy nie użyjesz?
  9. Jaką biżuterię nosisz najczęściej?
  10.  Patrząc na ludzi na ulicy na co najpierw zwracasz uwagę?
Nie będę nikogo TAGowała bo już wiele osób odpowiadało na pytania i nie chcę się powtarzać.
Kto ma ochotę niech odpowiada :)

 Pozdrawiam,

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)