expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 10 sierpnia 2012

Makijaż: Fioletowa kreska

Witam!

Dzisiejszy makijaż to taki zwyklaczek wyróżniający się jedynie kreską na dolnej powiece wykonanej moim ulubionym kolorem czyli fioletem :) Do tego celu użyłam pojedynczego cienia z Catrice 220 the violent violet.
Podobają mi się takie kolorowe akcenty- makijaż niby zwykły a jednak się wyróżnia :)









Trochę kiepskie zdjęcia mi wyszły bo robiłam je gdy już się trochę ściemniało i na dodatek jakieś przebarwienia wyszły mi na twarzy.... Ale to co najważniejsze jest widoczne :)

Pozdrawiam,

6 komentarzy:

  1. niby zwyklaczek, ale jak pięknie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie akcenty ;) Ale równiutko i czyściutko Ci wyszło ;) Ja to zawsze umorusam sobie pół powieki... ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też, rzadko mi się zdarza zrobić makijaż "na czysto" :D

      Usuń
  3. masz niesamowicie wyraziste oczy. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)