expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 9 sierpnia 2012

Ulubiony lakier- Eveline

Witam!

Chcę przedstawić Wam mojego ulubieńca, jest to czerwony (koralowy?) lakier od firmy Eveline z serii colour instant. Jakiś czas temu były dostępne w Biedronce, kosztowały chyba 5,99zł. Ja trafiłam już na końcówkę tej oferty i kilka sztuk przeceniono na 3,99zł. Kolor już od pierwszego pomalowania mnie urzekł. Tylko trochę ciężko go opisać...
Jego plusy:
- bardzo wygodny pędzelek
- szybko wysycha
- trwałość 3 dni- dla mnie wystarczająca
Minusów nie zauważyłam, tylko ma trochę słabe krycie- potrzeba 3 warstw

Niestety nie widziałam później lakierów z tej serii na stoiskach Eveline a chętnie bym jeszcze jakiś kupiła... 








Zdjęcia są niestety mało aktualne bo z czerwca tego roku- to były moje najdłuższe paznokcie sama się dziwię jakim cudem takie urosły :)

Jak kolorek, przypadł do gustu?

Pozdrawiam,

8 komentarzy:

  1. jeśli masz dostęp do drogerii Aster, to tam powinnaś znaleźć te lakiery. :) lubię takie koralowe odcienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, mam bardzo zbliżony z Coloramy Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor piękny, u mnie te lakiery normalnie stoją na stoisku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała się jeszcze rozejrzeć bo na razie sprawdzałam tylko w jednym z supermarketów

      Usuń
  4. Oj, ja to nie mogę tak, po tym całym głupim rozjaśnianiu farba mi się wypłukuje tak czy inaczej na rudo i strasznie nie lubię tych rudawych blasków, no a odrost wiadomo, naturalny, więc ciężko mi się obyć bez męczenia ich farbą, chociaż staram się robić to jak najrzadziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście odrostów nie widać, wcześniej trochę się kolory różniły, ale teraz wszystko się wyrównało

      Usuń
  5. ooo trzeba wybróbować
    zapraszam do siebie http://aleksandra96love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)