expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 21 sierpnia 2012

Makijaż: Brąz i złoto

Witam!

Jak ten weekend szybko mija, zwłaszcza gdy się fajnie spędza czas :) Wczoraj miałam parę rzeczy do zrobienia i nie miałam nawet zbytnio czasu żeby usiąść do komputera.
Dzisiaj pokazuję makijaż, który zrobiłam  już parę dni temu. Niby zwykły a jednak wyróżnia się kolorowym akcentem- turkusową kreską na linii wodnej.







Na linię wodną użyłam turkusu z My secret, tylko nie wiem czemu wyszedł trochę niebiesko...
Nie myślałam,że cieniem można zrobić taką fajną kreskę- pomysł ten podpatrzyłam na jakimś blogu tylko już nie pamiętam gdzie :)

Jak się podoba?
Co myślicie o tej kresce na linii wodnej?

Pozdrawiam,

11 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba :) uwielbiam takie zestawienia kolorystyczne. Super

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała jest ta kreseczka, jednak moja oczy by chyba tego nie zniosły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło na prawdę bardzo ładnie. Podoba mi się. Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi sie bardzo podoba taka kreska tylko czy ona się w czasie "noszenia" nie zmywa i nie podrażnia oczu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nałożyłam ją na białą kredkę i jak każda kreska znika po paru godzinach. Umiejętnie nałożona nie robi różnicy czy jest zrobiona cieniem czy kredką. Wypróbuj najpierw w warunkach domowych ja tak zrobiłam żeby nie wychodzić z domu z czymś nie wytestowanym :)

      Usuń
  5. ta niebieska kreska na linii wodnej prezentuje sie nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż, pomysł z kredką bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten turkus na linii wodnej wyszedł pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie:D bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)