expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 13 czerwca 2014

Maj w zdjęciach

Witajcie,
Już prawie połowa czerwca a ja sobie przypomniałam, że majowych zdjęć jeszcze nie było na blogu. Jak zwykle jest na nich dużo jedzenia, ale ja właśnie takie zdjęcia najbardziej lubię oglądać w fotomixach :)
Zapraszam do oglądania:

Moje pierwsze muffiny/ Jajka na twardo ♥
 Koktajl truskawkowy/ Pierwsze lody w tym sezonie zjadłam na spotkaniu w Puławach
 Konwalie ♥/ Coś mocniejszego
 Ombre w fioletach/ Sprzątanie w szufladzie z lakierami
 Domowa pizza/ Przyjemnie zjeść śniadanie na dworze
 Spotkanie blogerek w Lublinie
   

25 komentarzy:

  1. ciasto mmm truskawki mmm...smaczne te twoje focie

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi ochoty na muffinki :) Domową pizzę też bym zjadła... Ile lakierów, wow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko otwarte lakiery w drugiej szufladzie są jeszcze nieużywane :)

      Usuń
  3. Aż takie Ci wyszły muffiny za pierwszym razem?;> WOW:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udały się no nie? :) Chyba mam dobrą rękę do nich :D

      Usuń
  4. Chyba nie powinnam głodna siadać do komputera:P Narobiłaś mi niezłego apetytu tymi truskawkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same smakołyki dziś u Ciebie, chyba jestem głodna;)):P

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakowicie wyglądają te Twoje muffinki, a kanapki z jajkiem moi chłopcy mogą jeść codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pizza tak smakowicie wygląda ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. To ostatnie ciacho do mnie mówi <3 :) Szkoda, że nie było mnie na spotkaniu w Puławach - pewnie jedyna taka okazja w moim mieście ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. smakowita ta Twoja fotorelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię posty tego typu, twoje pierwsze Muffinki wyglądają bardzo smakowicie i okazale :)

    OdpowiedzUsuń
  11. głodna się słuchaj zrobiłam trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. To był maj, pachniały Ci konwalie i babki zrobiłaś fajne łooo ooo ooo :D
    To był maj, szuflada lakierów pełna i flaszka Ballantatinesa pękła łooo oo ooo :D
    Już jajka na twardo, czekały hardo
    I lodzik po drodze był ;)
    Nie wiedziałam co dalej będzie
    Bo lody to tylko wstęp :D

    Monika mówię Ci!
    Po lodach tylko drin!
    Oj tylko drin
    Do dnaaa pijjjj :D (oj do dna:D )
    Monika tańcz i pij,
    Ciasteczko, koktajl, drin
    Łojjj drin drin drinnnnn :D
    Kacu zgiń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre :) Mogłam Cię poprosić o opisanie moich zdjęć :D

      Usuń
    2. łoj tam ;)
      Mogę Ci opisać hehe :)

      Usuń
  13. ja uwielbiam robić muffinki :) za to Twoja pizza sprawiła, że zgłodniałam.. idę do lodówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepyszne foty! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Samo jedzonko, apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak smakowicie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)