expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 25 kwietnia 2014

Zakupy lumpeksowe

Witajcie!
Właśnie się zorientowałam, że piszę post nr 300 :) Czy to dobry wynik? W sumie to nie wiem, w lipcu miną już 2 lata odkąd prowadzę bloga.
Wracając do tematu to w kwietniu nie było jeszcze u mnie zakupów ciucholandowych dlatego dzisiaj pokażę rzeczy ostatnio zakupione:
1. Bluzka w kropki George- 10zł, spodobał mi się jej kołnierzyk, jest taki oryginalny
 2. Koszula w kratkę Denim-10zł, te wstawki z kwiatkami są również z tyłu
 3. Bluzka w kwiatki- 6zł, mam już podobną tylko z innym wzorem, polubiłam ją dlatego jak się trafiła kupiłam kolejną
 4. Bluzka w kratkę H&M- 8zł jest bardzo fajnie dopasowana do mojej sylwetki
 5. Spódnica Point 10zł- o takiej spódnicy marzyłam :) jest z materiału, który dobrze dopasowuje się do sylwetki i nie muszę się martwić, że się w nią nie zmieszczę jak lekko przytyję :P
 6. Sweterek Zara 6zł- idealny na chłodniejsze dni, już miałam okazję go nosić, jest bardzo miły dla ciała
 7. Torebka 15zł- to chyba najbardziej pojemna torebka jaką miałam, zmieści wszystko, gorzej ze znalezieniem czegoś :)
 8. Koc Primark 7zł- mimo, że zima już za nami to takim kocykiem zawsze przyjemnie się okryć wieczorem
 9. Koc 9zł- w krótkim czasie udało mi się zdobyć 2 koce, a długo już na nie polowałam
10. Botki H&M 25zł- idealne na wczesną wiosnę i bardzo wygodne

Jak Wam się podobają moje zakupy?

28 komentarzy:

  1. koszule świetne szczególnie ta w krate czarno-biała :*
    a koce boskie za taką cene

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W supermarkecie za taki koc trzeba dać około 40zł a tu mam dwa za 16zł i wcale nie są zniszczone :)

      Usuń
  2. Świetne zakupy :) Wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszule i bluzeczka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzupełniam szafę na lato, takich rzeczy mi brakowało :)

      Usuń
  4. Świetna ta bluzka w krateczkę ze wstawkami :) W czarno-białą kratę też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne łupy! Wszystko mi się podoba, łącznie z cenami :))
    Masz oko :D Ja też lubię sobie pobuszować czasami w SH, ale ostatnio się boję tam w chodzić, bo zawsze coś wynajdę, a szafa mi się już nie domyka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się kupować rzeczy, których potrzebuję i kilka razy się zastanawiam zanim pójdę do kasy :)

      Usuń
    2. Ja niestety nie mam, aż tak silnej woli :P I jak coś mi wpadnie w oko, to kupię, choćbym miała założyć tylko raz- muszę się ogarnąć ;)

      Usuń
  6. Ja ostatnio mam ochotę wybrać się na takie zakupy, może w końcu znajdę trochę czasu :) Super rzeczy sobie pokupowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza i fruga koszula - super! :) Nie wiem czemu, ale ostatnio bylam w Asdzie i oglądałam ubrania marki George i doslownie nic mi się nie podoba, a jak ktoś pokazuje je jako lumpeksowe łowy to się zakochuję.. :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza bluzeczka i ta minióweczka są genialne! ;) Aż mi się za sh zatęskniło ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy !!! Koce, koszule i butki zwłaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie zakupy!:) Też ostatnio mam ochotę pochodzić po lumpeksach ale już nie mam gdzie ubrań chować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio wyrzuciłam cały worek i się luźniej zrobiło :D

      Usuń
  11. Kurtcze zkaupy sie udały :D Piękne są te koszule w krateczkę i spódniczka < 33

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle świetne zakupy, koszulka w kratkę jest cudna:)
    Również w kwietniu udało mi się upolować kilka fajnych rzeczy w lumpeksach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koce świetne;) tez ostatnio kupiłam w sh;)

    OdpowiedzUsuń
  14. też lubię czasami pobuszować w ciuchlandach :-) dawno nie byłam, a po Twoim wpisie mam ochotę się wybrać :-0
    prześliczna ta pierwsza bluzeczka, bardzo podobają mi się rękawki, takie fikuśne :-)
    koce uwielbiam <3 też mam 2 wyszperane i są w ciągłym użyciu

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko świetne, ale 1 koszula podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej! Jakie fajne ciuchy. Żałuję, że u siebie w mieście nie mam tak dobrych lumpeksów :(.

    OdpowiedzUsuń
  17. botki i bluzeczka w kwiaty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakupy :) W SH można naprawdę znaleźć perełki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)