expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 5 kwietnia 2016

Krem złoty opalizujący- Ava Laboratorium

Lato zbliża się do nas wielkimi krokami. Z tej okazji warto zaopatrzyć się w balsamy/kremy ze złotymi drobinkami, które podkreślą naszą opaleniznę.
Jeden z takich kremów chciałabym Wam dzisiaj przedstawić:

Skład
 

Moja opinia:
Krem znajduje się w szklanym słoiczku dodatkowo zapakowanym w kartonik. Jak widać na zdjęciach ma intensywnie żółty kolor, ale po nałożeniu na ciało dopasowuje się do niego. Zapach trochę trudno opisać, jest słodki, budyniowy, ale wyczuwam w nim też delikatne nuty męskich perfum. Nie jest on na tyle mocny, aby inni wokół mogli go poczuć w tym celu trzeba by praktycznie przyłożyć nos do skóry. Do tej pory miałam okazję tylko raz użyć kremu na bal sylwestrowy. Nałożony na skórę szybko się wchłania i pozostawia taki "efekt glow" jest to rozświetlenie jakie np. można uzyskać na twarzy po rozświetlaczu- naturalne, bez żadnych brokatowych drobinek. Już nie mogę się doczekać lata, jestem przekonana, że krem będzie pięknie podkreślał opaleniznę.
Na zdjęciach poniżej próbowałam uchwycić efekt w różnym świetle, ale jakoś nie do końca mi to wyszło, najlepiej prezentuje się na żywo.

Krem możecie kupić tutaj w cenie 14.76zł/50ml



9 komentarzy:

  1. Mi tak średnio podszedł...zużyję latem na nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam w planach latem coś pokombinować z nim ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Latem lubię takie kremy nakładać an ramiona i dekolt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie za bardzo przepadam za takimi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie delikatne rozświetlenie latem :) Pięknie to wygląda na słoneczku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie całkiem naturalny ten efekt ;) Ale mnie i ytak nie przekonują takie krtmey :<

    OdpowiedzUsuń
  7. 1Ale ciekawy krem, nigdy się nie spotkałam z takim produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny i nie drogi ale czaka na lato :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)