expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 18 marca 2013

Zakupy lumpeksowe

W sobotę postanowiłam wybrać się po raz pierwszy do sławnego lumpeksu na ul.Wrońskiej w Lublinie. Wcześniej dużo o nim czytałam na wizażowym forum. Gdy tam weszłam przeraził mnie ogrom ciuchów i ludzi :) Nie dałam rady przejrzeć nawet 1/4 towaru bo wzięłam za mało pieniędzy i byłoby mi szkoda gdybym jeszcze coś fajnego znalazła :P

Bluzka w kwiaty z marszczonymi rękawami H&M-6zł
 Super miękki szalik- 6zł
Bluzka Atmosphere-8,5zł
 Golf BAY-6zł
A dla męża kupiłam spodnie i bluzkę. Planuję wybrać się w następną sobotę z mężem to będzie nam łatwiej wszystko przejrzeć:)

Pozdrawiam,

26 komentarzy:

  1. Byłam tam raz, ale akurat jak było czyszczenie wiec nic ciekawego oprócz spodni piżamowych nie znalazłam. Mam bardzo podobną koszulę w krateczkę z H&M. Udane zakupy. Kurcze masz męża który pójdzie z Tobą do ciucha, zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo on sam lubi coś sobie znaleźć przy okazji :D

      Usuń
  2. Musze się tam wybrać, genialny szaliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łądna ta bluzeczka Atmosphere :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta pierwsza kwiecista bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam ten SH, zawsze znajduje tam tyle perełek po złotówce ;)
    A z Twoich łowów podoba mi się najbardziej bluzka w kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się kiedyś tam wybrać. Wrońska i ten mój lumpeks w Świdniku należy do tego samego właściciela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dlatego tam poszłam z nadzieją,że znajdę takie fajne rzeczy jak Ty znajdujesz:)

      Usuń
  8. My tam już prawie byliśmy w październiku, ale nie mogliśmy trafić, bo nie znaliśmy nazwy ulicy:) Ta bluzeczka w kwitki też mi w oko wpadła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kwiatki miało być:D

      Usuń
    2. Ja wiedziałam gdzie jest ta ulica, ale sklepu nie mogłam znaleźć, poszłam tam gdzie szli ludzie i tak trafiłam :)

      Usuń
  9. Bluzka w krateczkę bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko świetne, ja jakoś nie mam umiem za bardzo znaleźć czegoś konkretnego w SH

    OdpowiedzUsuń
  11. O widzisz:) Swietne rzeczy :) Ja polecam ciucha na węglinie, na końcu kraśnickich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam to mi się już nie chce jechać, trochę za daleko. Ale kiedyś byliśmy w Profit center i tam znalazłam fajne fioletowe rurki za 10zł :)

      Usuń
  12. Ladny golfik :) A ta bluzke z Atmo też mam :) Kupiłam w Primarku w 2007 roku, w oryginale jest z paseczkiem lakierowanym :) co ciekawe baaaaardzo czesto ja nosze i w dalszym ciagu wyglada świetnie! a mija 5 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też nie wygląda na zniszczoną, paska akurat nie było, ale i bez niego jest ok :)

      Usuń
  13. Bluzeczka Atmosphere prezentuje się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na rozdanie jeżeli oczywiście masz ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba najbardziej podoba mi się bluzeczka w kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajny ten lumpeks musi być, takie cacuszka powyciągać ;) Ja mam problem, bo nawet jak znajdę coś fajnego, to jest to niestety malutkie - Ska, a ja trochę większa kobitka jestem ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)