expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 28 grudnia 2016

Listopad w zdjęciach

Już za kilka dni koniec grudnia a co za tym idzie koniec roku. Ja jednak pozostaję nieco w tyle bo dzisiaj zaproszę Was na comiesięczny post czyli miks zdjęć z listopada:

 Paznokcie jak zawsze musiały się pojawić
 Makijaż również :)
 Moje chińskie pędzle
 Szarlotka na ciepło z lodami i kawa do kompletu
 Nie miałam składników do sałatki greckiej więc wyszło coś takiego, ale też było dobre :)/ mleko kupiłam bo spodobała mi się butelka- zawartość też była niezła
 Trochę się namęczyłam, ale kłos wyszedł!/ Jak to możliwe, że na tyle odcieni BMW po drogach jeżdżą same "nudne" kolory?
 Pobudka o drugiej nad ranem, kilka godzin drogi i można podziwiać widoki- długi weekend w Zakopanem
 Słodka nagroda za wejście na Gubałówkę/ Wieczorny relaks w cieplutkich termach
 Zakopane chyba specjalnie na ten listopadowy weekend pokryło się śniegiem :)
 Lisek nad Morskim Okiem i my :)
 Czarny Staw pod Rysami i szczyt Kasprowego Wierchu (bardziej pasowałoby określenie Antarktyda :P)
Piękny widok z Nosala/ centrum Zakopanego



Nie wiem czy jeszcze zdążę coś napisać więc życzę Wam udanej zabawy w Sylwestra i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)



9 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)