expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 22 grudnia 2016

Pastelowy manicure

Z pewnością nie jest to manicure odpowiedni na nadchodzące święta, ale jak coś sobie wymyślę to muszę jak najszybciej zrealizować pomysł :) Tak właśnie powstało pastelowo- brokatowe zdobienie:







Użyte lakiery: P2 160 love connection; Eveline color edition 915; Sensique 145 ashy

Tak sobie ostatnio wymyśliłam żeby zamówić parę makaroników specjalnie do zdjęć. Akurat dobrze się złożyło, że dostałam je w kolorach bardzo zbliżonych do moich lakierów :)

Makaroniki zostały zrobione przez Cukiernię Artystyczną Creamy
Sypki brokat, którego użyłam kupiłam w zestawie 12 kolorów na Aliexpress, niestety nie ma już tej aukcji ani sprzedawcy.





4 komentarze:

  1. bardzo dużo się tu dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy manicure zrobiony na święta, jest świąteczny :D
    U mnie na pazurkach też jest aktualnie szarość z różem :).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)