expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 5 lutego 2016

Mus do ciała brzoskwinia i mango- Farmona

Linia Tutti Frutti to owocowa rozkosz, która zniewala zmysły i ciało!
Cudownie owocowe kosmetyki do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych i soczyście świeżych zapachach. Bogactwo składników aktywnych doskonale dba o skórę, a rozprzestrzeniający się, wyjątkowy aromat wprowadza w doskonały nastrój, stymuluje pozytywną energię, radość i chęć do działania.

Mus do ciała brzoskwinia i mango to pierwszy kosmetyk z owocowej serii Farmony jaki miałam okazję testować. Muszę przyznać, że trochę się rozpędziłam i prawie całość zużyłam zanim zdążyłam zrobić zdjęcia. Teraz chcę to nadrobić więc zapraszam na recenzję:



Skład, opis



Moja opinia:
Produkt znajduje się w plastikowym słoiku o pojemności 275ml, dodatkowo pod nakrętką jest folia dająca pewność, że nikt wcześniej nie macał naszego kosmetyku. Takie opakowanie według mnie jest najlepszym rozwiązaniem dla balsamów do ciała, możemy zużyć kosmetyk w całości bez konieczności rozcinania a w dodatku cały czas widzimy ile go jeszcze zostało.
Muszę się nie zgodzić z jedną rzeczą. To co znajdujemy w środku wcale nie przypomina musu (używałam kiedyś musu do ciała Nacomi- całkowicie różnił się od tego). Raczej powiedziałabym, że to zwyczajny balsam/ masło ciała. Na szczęście to jedyny minus jakiego się doszukałam.
Zapach jest bardzo przyjemny, rześki, pobudzający, nie czuć w nim żadnej chemii tylko same owoce. Na mojej skórze nie utrzymuje się za długo, max. do godziny. Za to piżama po prostu nim przesiąka :)
Kosmetyk bardzo łatwo rozprowadza się na skórze i szybko wchłania nie pozostawiając tłustego filmu. Dla wymagającej, suchej skóry może nie dać odpowiedniego nawilżenia, ale mi jego właściwości odpowiadają.   

Mus wystarczył mi na około 1,5 miesiąca, jego cena to 13zł, tutaj możecie zobaczyć inne wersje zapachowe. Z chęcią wypróbuję kolejne balsamy gdy moje pielęgnacyjne zapasy się zmniejszą :)

Znacie linię Tutti Frutti?
Jakie zapachy Wy lubicie?






15 komentarzy:

  1. Brzoskwinia i mango to nie moje zapachy, ciekawa jestem innych :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielniam serie Tutti Frutti. Zawsze jak jestem w PL to kupuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale coraz bardziej kuszą mnie masełka i musy tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż dziw, że nic nie miałam z tej serii nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go i pachniał świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęcający do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych produktów, nie stosuję takich produktów bo słabo się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam masło z farmony ;-) właściwie nie wiem czym się różni ten mus od masła ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tą linię. :) Mam peeling tej firmy, pięknie pachnie.

    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mialam od Farmony z tej serii tylko peelingi :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te balsamy ! Maja intensywne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie znam :D ale chcę w końcu poznac coś od nich :D sama nazwa jest cudowna ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Frutki, moje ulubione masełka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa jego zapachu. Czuję, że mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)