expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 3 lutego 2016

Black Sands- daylight Kringle Candle

Egzotyczny zapach słodkiego kokosa, orientalnych przypraw i ciepłego bursztynu- tak opisuje producent zapach o nazwie Black Sands. A co ja o nim myślę? Zapraszam dalej...

Black Sands- Kringle Candle
 Zapachy Kringle lubię kupować w postaci małych świeczek o nazwie daylight 
Black Sands- Kringle Candle

Długo zastanawiałam się jak go opisać i nic mi nie przychodziło do głowy. Muszę się jednak zgodzić z producentem, jest to zapach letni, egzotyczny. Nie wiem jak pachnie plaża z czarnym piaskiem, może kiedyś się dowiem :) ale na pewno nie wyczuwam tu kokosa- nawet odrobiny. Za to orientalne przyprawy i bursztyn grają główną rolę. Tworzą razem coś przypominającego męską wodę po goleniu- takie jest moje skojarzenie. Zapach jest intensywny, ciężki i długo unosi się w powietrzu.

Black Sands w postaci świeczki i w innych wersjach możecie kupić na goodies.pl



5 komentarzy:

  1. Uwielbiam męskie, intensywne nuty! To zdecydowanie coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. obawiam się, że te nuty mogłyby okazać się dla mnie męczące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli za takimi nie przepadasz to faktycznie mogą być za ciężkie

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)