expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 25 stycznia 2016

Kosmetyki Catrice w makijażu

Dzisiaj pokażę Wam prosty makijaż na dzień wykonany za pomocą dwóch kosmetyków Catrice. Trafiły one do mnie podczas spotkania mikołajkowego.
Na pierwszy rzut oka wydawało mi się, że nie będą odpowiednie do dziennego makijażu, ale po bliższym zapoznaniu zmieniłam zdanie, same zobaczcie...

 Pomadka Ultimate Shine gel colour 050 Upside Brown, cień Absolute Eye Colour 710 Lilac Del Rey
 Pomadka bardzo ładnie prezentuje się w tym metalowym opakowaniu, wygląda na dużo droższą niż jest :)


 A tak kosmetyki prezentują się w makijażu:

 Cień jest nałożony na bazę, ale mimo to jakoś słabo wygląda na powiece. Może gdyby nałożyć go na jakąś ciemniejszą kredkę wyszłoby delikatne smoky, jeszcze do niego wrócę bo odcień spodobał mi się.
Pomadka w opakowaniu przestraszyła mnie trochę swoim odcieniem, ale jak widzicie poniżej nie było czego się bać :) Na ustach wygląda bardzo naturalnie, powiedziałabym nawet, że bardziej przypomina błyszczyk. Ma przyjemną konsystencję i ładnie pachnie, lubię używać jej na co dzień.
Posiadam już jeden odcień tej pomadki nr 040 Don't fear the sheer i jestem na tyle zadowolona, że koniec jest blisko :)
 Makijaż:



Lubicie kosmetyki Catrice?
Podobno mają dobrą bazę pod cienie Prime and Fine, akurat zaczynam poszukiwania nowej i mam zamiar wypróbować.




16 komentarzy:

  1. Piękny i subtelny makijaż. Kolorystyka idealnie pasuje do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż ;-) Bardzo ładnie Ci w takim kolorku cieni

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż wyszedł Ci super ;) Marki Catrice za bardzo nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się ten cień podoba, chociaż do mnie raczej by nie pasował :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wygląda jedno i drugie – nie wiem, czy tak byłoby na wszystkich, ale na Tobie na pewno :).
    Podobają mi się śliwkowe cienie, nawet zaszalałam i kupiłam sobie kiedyś taki z MAC-a (pani w sklepie mnie namówiła...), ale nie używam, bo boję się niezdrowego wyglądu. Już mi raz wyszło coś bardzo nie teges i mam lęki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie odcienie bywają niebezpieczne i miałam obawy przed nałożeniem go na całą górną i dolną powiekę, ale nie wyszło tak źle- nie wyglądam chyba na chorą :)

      Usuń
  7. Delikatny kolor tej pomadki, myślałam że będzie mocniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest ten cień <3 pasuje Ci idealnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny makijaż, pomadka jak i ten cień mają super kolorek, pasują Ci :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)