expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 7 grudnia 2015

Mikołajkowe Spotkanie Blogerek

W sobotę 5 grudnia miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu mikołajkowym, zorganizowanym przez Martę i Klaudię. Dziewczyny idealnie trafiły z miejscem! Ranczo Budrysa położone jest w niewielkiej miejscowości  parę kilometrów od Chełma. Na szczęście nie miałyśmy problemów z dotarciem na miejsce, a nawet okazało się, że byłyśmy pierwsze :)

Ale zanim wyruszyłyśmy z Lublina trzeba było uwiecznić chwilę :)
Przed rozpoczęciem spotkania miałyśmy jeszcze trochę czasu na obejrzenie okolicy



A w lokalu czekał na nas pięknie ozdobiony stół

Uczestniczki spotkania

Każda z nas tego dnia wcieliła się w rolę Świętego Mikołaja

















Nasze spotkanie miało ważny cel- pomoc zwierzakom. Dzięki loterii i licytacji udało się zebrać niezłą sumę na rzecz Stowarzyszenia Chełmskiej Straży Ochrony Zwierząt.

Jak to zwykle bywa w tak miłym gronie czas niestety bardzo szybko leci. Chcę bardzo podziękować Klaudii i Marcie za kolejne świetnie zorganizowane i dopracowane spotkanie, cieszę się, że mogłam w nim uczestniczyć :* :)



15 komentarzy:

  1. Fajnie Wam, bo miałyście okazję jeszcze razem podróżować i dłużej się cieszyć swoim towarzystwem a ja sama całą drogę ;p
    Miło było mi poznać nowe osoby, choć nie było okazji zbyt dużo porozmawiać :)
    Do zobaczenia, mam nadzieję i może kiedyś uda nam się usiąść bliżej siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super było i cieszę sie, że mogłam Was poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nigdy nie byłam na takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie jedno z najciekawszych spotkań, na jakich byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mis ie ten pomysł z zabawą w mikołajki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spotkanie - musiałyście się na prawdę dobrze bawić :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)