expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 16 stycznia 2016

Grudzień w zdjęciach

Styczeń już w połowie a ja sobie przypomniałam o zdjęciach z grudnia... Lepiej późno niż wcale :) Trochę ich było więc od razu zapraszam do oglądania:

 Na początek trochę zdjęć z naszego mikołajkowego spotkania- okolica była piękna!
 Przed spotkaniem zrobiłyśmy sobie małą sesję zdjęciową/ na zdjęciu z Paulinką
Lokal w którym odbyło się nasze spotkanie był bardzo ładnie urządzony
 Manicure mój i Wioletty (dopiero zobaczyłam, że mam takie same naklejki wodne w zestawie :))
 Czasem lubię zjeść jakiś słodki deser
 Mój obiad w Ranczu Budrysa/ pyszny sernik kupiony w Biedronce
 Sałatka grecka ♥/ jedne z lepszych czekoladek
 Piękny lakier holograficzny/ pierwsze testy lakieru Eveline
 Chill drink / Złoty Bażant to jedno z piw, które mogę wypić w całości
 Moje pachnące nowości / zapas Balea musi być
 To była piękna godzina- zaczynał się mój 2-tygodniowy urlop :) / taką śmieszną naklejkę zobaczyłam na jednym z samochodów
 Choinki w Outlet Center
 I choinki w naszych domach
 Zwierzątka ♥
 Przygotowania do Sylwestra

Ja niestety jeszcze dzisiaj pracuję, ale niedziela wolna.
Życzę udanego weekendu :)



9 komentarzy:

  1. widzę piękny look na sylwestra :-)
    śliczne paaaaznokcie! i świetna naklejka na aucie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ha ha :D ale śmieszna naklejka :)
    tak się miło zrobiło od tych zdjęć choinek

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się niejednokrotnie nad tymi ciastami w Biedronce, a skoro mówisz, że sernik mmmmniam, to spróbuję ;)
    Holograficzny lakier- wooow! cudny :)
    Naklejka mnie rozwaliła :P A Ty zachwyciłaś swoim sylwestrowym lookiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kolejne ciasto z Biedronki próbuję i jak na razie wszystkie były dobre więc polecam :-)

      Usuń
  4. Ciasta z Biedronki są bardzo dobre, a Balea jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie cudne Sylwestrowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. matko jak syzbko minęło od anszego spotkania ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeejku jakie masz śliczne paznokcie!:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)