expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 6 maja 2015

Nowości w mojej szafie i kosmetyczce

Kto nie lubi promocji? Przecież to sama przyjemność kupić coś w niższej cenie niż standardowa :)
Dzisiaj chciałabym pokazać co udało mi się kupić ostatnio:

Przez przypadek udało mi się trafić w Realu na promocję -30% na obuwie, wybrałam sobie: zamszowe lordsy- 17.50zł i adidasy 28zł obie pary są bardzo wygodne
 Te buty nie były w promocji, ale jak zobaczyłam je w gazetce promocyjnej Lidla to bardzo mi się spodobały, cena 39.90zł
 Lubię kosmetyki do włosów z Avonu, ostatnio zamówiłam sobie odżywkę dwufazową 15.90zł i serum 11.90zł
 Promocja -40% w Naturze: kredki do ust w cenie 3.41zł i paletka 7.79zł
 Zakupy z Rossmanna: lakiery Eveline 4.58zł, Sally Hansen 7.64zł, szminka Miss Sporty 5.25zł, eyeliner Wibo 4.02zł, kredka MaxFactor 14.70zł

A jak tam Wasze zakupy kosmetyczne?



29 komentarzy:

  1. świetne te adidasy ;) konturówki z Essence uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tę odżywkę z Avonu, u mnie spisuje się nieźle :-) i fajnie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości :) bardzo lubie te konturówki z essense :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam na razie tylko 3 lakiery w ross, ale jeszcze dzisiaj ide do drugiego, bo nie było jakiegoś dużego wyboru ;p muszę kupić top sally hansen do tych wersji "gel", może jeszcze coś dobiorę właśnie z tej kolekcji i chcę też kupić jakieś kolorowe może z wibo? Pomyślę, zobaczymy jaki będzie wybór :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomnialam: strasznie podobają mi się te lordsy, upolowałaś je w genialnej cenie ;)

      Usuń
    2. Mi się bardzo spodobały podobne w Deichmannie, ale kosztowały 79zł więc różnica jest spora :)

      Usuń
  5. Nie mogę upolować tych konturówek z Essence, ciągle są wyprzedane :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzięłam tylko te dwa kolory bo też nie było wyboru, a miałam ochotę na więcej

      Usuń
  6. ostatnio kupiłam sobie adidaski w identycznym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. buty świetne :) w fajnych kolorach :) a po lakiery do Ross wybieram się jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie kosmetyki do włosów z avon w ogóle się nie sprawdzają. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę ja nie mogę się przekonać do butów sportowych, potrzebuję jakiś, ale żadne mi się nie do końca podobaja:(

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne buciki, szczególnie lordsy! Tego kosmetyki z Avonu są fajne, ale jeśli chodzi szampony i odżywki ze spłukiwaniem to raczej kiepsko..

    OdpowiedzUsuń
  11. gdyby te buty nie miały tych diamencików po bokach, które jakoś strasznie dziecinne dla mnie są i taki w ogóle ni w ząb, to bym wzięła je bez zastanowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. czemu ja mam tak daleko do Lidla :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko jest świetne :) Zakupy z Natury najbardziej mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta paletka jest super, też mam zamiar ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne te adidaski! Kolor taki "mój" ;) I ta paletka mmm uwielbiam, ja swoją musiałam sposobami zdobywać, bo przecież z 2 Natur w mieście nie została ani jedna, ale koleżanka o dobrym sercu kupiła mi w Lublinie i przywiozła na Zadupie Pierwsze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Te buciki są piękne ! a quatrro z my secret też mam, tylko kolorki inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez ostatnio zainwestowalam w neonowe buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam to serum z avonu, super się sprawdzało, paletka my secret piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja skusiłam się tylko na jeden tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ojj ja tylko wariowałam w pierwszej i drugiej turze, miałma też ochote na trzecia ale jakos lublin nie był po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też upolowałam te paletkę z My Secret, ale jeszcze nie miałam czasu się jakoś bardziej kolorowo malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. te lordsy są przepiękne...szkoda, że wcześniej nie znałam Twojego bloga :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)