expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 31 maja 2015

Lakier Eveline nr 917

Serię lakierów color edition poznałam na jednym ze spotkań blogerskich. Trafił wtedy do mnie nr 919- intensywny róż. Lakier bardzo mi się spodobał, malowanie nim paznokci to sama przyjemność, szybko wysycha, dobrze kryje i daje efekt żelowego wykończenia. Dlatego gdy pojawiła się promocja to postanowiłam skorzystać i kupić inne kolory.

Odcień, który dzisiaj chcę pokazać to taki trochę neonowy koral, trudno mi go określić- w dzień widać pomarańcz pomieszany z różem a w nocy w świetle lamp jest po prostu pomarańczowy

Szkoda, że gama kolorystyczna nie jest bardziej rozbudowana, ja mam już 6 kolorów z tej serii i myślę, że jeszcze skuszę się na inne gdy pojawi się jakaś promocja.





 

13 komentarzy:

  1. Ma piękny kolor, uwielbiam takie na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolorek, idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wygląda :) koral już od dwóch sezonów rządzi na moich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny koral :) mam tą 919 z tej serii, o której wspominasz i uwielbiam ten kolor! Znalazł się nawet w moich ulubieńcach maja :) bardzo podoba mi się pędzelek, konsysencja i trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio taki kolor za mną chodzi :) mam 2 podobne lakiery i dziś naliczyłam w szafce 7 bluzek w takim odcieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolorki na pazurach.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię takie kolory na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolorek idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny kolor, idealny na obecną pogodę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny odcień i śliczny kształt paznokci :) Fajnie, że Eveline postawiło na szeroki pędzelek.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)