expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 3 września 2012

Recenzja: Tusz do rzęs Hean


To moja pierwsza recenzja więc proszę o wyrozumiałość :)
Zachęcona działaniem maskary Hean growing lashes postanowiłam wypróbować kolejną z tej firmy, tym razem jest to Maxxi lash flexi.

Opis producenta:
"Intensywnie pogrubiający i modelujący tusz do rzęs. Maksymalnie pogrubia i zagęszcza rzęsy. Tusz z woskiem Carnauba i keratyną wzmacnia i odbudowuje strukturę rzęs. Nie kruszy się i nie rozmazuje. Modelująca szczoteczka perfekcyjnie rozdziela i podnosi rzęsy. Elastyczne rzęsy i zero grudek!"

Moja opinia:
- tusz lekko pogrubia,zagęszcza i wydłuża rzęsy
- ja oczywiście przed pomalowaniem użyłam zalotki i jestem zadowolona z tego,że podkręcone rzęsy    utrzymują się cały czas 
- szczoteczka jest bardzo wygodna, dobrze rozdziela rzęsy. Na początku byłam do niej źle nastawiona bo nie przepadam za tymi gumowymi, ale do tej się przekonałam
- nie tworzy grudek, ani nie osypuje się
- jest trwały bo nie rozmazał mi się nawet jak lekko zmoczyłam rzęsy
- rzęsy z dwoma warstwami tuszu na prawdę są elastyczne
- minusem jest jego dostępność, ja go kupiłam w małej drogerii

Cena: 13,80zł

Teraz czas na zdjęcia:

bez tuszu

1 warstwa

1 warstwa

2 warstwy

2 warstwy

2 warstwy





Jak widać na zdjęciach 1 warstwa daje taki naturalny efekt, dla mnie jednak 2 warstwy są najlepsze. Nie nakładałam już trzeciej bo bałam się,że posklejam sobie rzęsy.

Jeżeli macie dostęp do niego to jak najbardziej polecam!
A może już go macie i podzielicie się swoją opinią?

Pozdrawiam,

7 komentarzy:

  1. Nigdy go nie miałam :) Ale wydaje się całkiem przyzwoity, efekt po dwóch warstwach jest taki jak lubię :)
    Jak na pierwszą recenzję to jest rewelacyjnie :) Takie lubię czytać najbardziej :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się efekt po dwóch warstwach mascary ;]
    ładnie rozczesane i wydłużone rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny efekt :) i łądnie wyglada ten tusz- dla samego opakowania bym się skusiła ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zapomniałam napisać o opakowaniu- mi też się bardzo podoba, jest takie eleganckie :)

      Usuń
  4. Fantastyczny efekt :) Bardzo fajna recenzja :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj zazdroszczę ci koloru oczu i oprawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście fajny i za taką cene...;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)