expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 8 września 2012

Makijaż: lekko fioletowy


Dzisiejszy makijaż to nic szczególnego, jakoś nie miałam pomysłu na coś bardziej twórczego, ale i takie zdarza mi się nosić na co dzień :) Jego głównym elementem jest fioletowy cień z trio Sensique a dwa pozostałe pochodzą z paletki Au Naturel.
Udało mi się zrobić zdjęcia również w słońcu dlatego wrzucam bo makijaż się na nich trochę inaczej prezentuje.

w słońcu


W cieniu





Coś mi się wydaje, że podobny makijaż już był na blogu, ale co tam niech już będzie :)
Mam nadzieję, że ten też się spodoba.
Muszę przez tydzień jakoś rozplanować dodawanie notek bo pożyczyłam siostrze aparat i nie mam czym robić zdjęć...

Miłego weekendu,
Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Ładny ten lekki akcentowy fiolecik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, i kolejna osoba dobrze mówi o tym micelu, coś w tym musi być! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swój olejek ze słodkich migdałów kupiłam na próbę (małe opakowanie) na doz.pl za ok. 4zł / 10ml, wiem, że jest też dostępny w buteleczkach 100ml :) A co do babydream'u właśnie z połączeniem Isany jakoś dawał radę jeżeli chodzi o plątanie, chociaż dalej szukam czegoś bez SLS, co będzie moim KWC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladny makijaz, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo delikatnie, kobieco;) podoba mi się. Lubię takie od/cienie ;))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, makijaż skojarzył mi się z jesienią nie wiem czemu ;)
    Zachwycam się rzesami!

    OdpowiedzUsuń
  7. masz bardzo ładne brwi- idealny kształt :) a makijaż świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny, delikatny makijażyk :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)