expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 30 stycznia 2017

Grudzień w zdjęciach

Już koniec stycznia a ja postanowiłam zabrać się właśnie za podsumowanie grudnia :) Ostatni miesiąc roku 2016 nie był szczególnie ciekawy w moim przypadku. Nie miałam czasu na makijaże ani paznokcie a tym bardziej nie było możliwości aby zrobić zdjęcia. Wstawałam rano to była jeszcze noc, a jak wracałam z pracy to już się robiła noc :) Na szczęście dni robią się coraz dłuższe, oby do wiosny :)

A teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć:

 Moje paznokcie
 Ulubiona szklanka "termiczna"/  AeroPress- nowy wymiar kawy- najlepsza jaką piłam!
 Sałatka grecka razy 2/ wino grzane idealne na zimowe wieczory
 Po przeczytaniu pierwszej części poczułam niedosyt i musiałam kupić drugą :)
 Dwa oblicza słodyczy: mniej i bardziej zdrowe :)
 Świąteczny klimat!
 Akurat przed świętami udało mi się zmienić samochód więc można uznać go za prezent/ Depilator IPL już dawno był na mojej liście zakupowej- prezent nr 2 :)





14 komentarzy:

  1. nowe autko super :) no i pazurki nienaganne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super ! Zazdroszczę auta, ja nawet prawka nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia :) sałatka grecka pyszotka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet mój mąż polubił sałatkę, a nie przepada za zieleniną :-)

      Usuń
  4. sałatkę grecką bym zjadła ;) a o depilatorze IPL ciągle myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam Philips Lumea i jestem bardzo zadowolona z efektów, ale trzeba wykazać się sporą dawką cierpliwości i mieć motywację do powtarzania depilacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne masz pazurki! :)

    Pozdrawiam,
    www.kobieca-strefa.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne paznokcie, a takiego wina grzanego to bym się napiła *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pazurki jak zawsze perfecto, autko chyba widziałam na IG, zdradz kochana jak spisuje sie u Ciebie ten depilator :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę osobny post bo sama przed zakupem szukałam recenzji i za wiele nie było informacji w internecie

      Usuń
  9. Śliczne pazurki <3 A ksiazke, rowniez polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podsumowanie grudnia super :D Oby autko sprawowało się jak najlepiej :) Ja zmieniłam we wrześniu i już od tego czasu 4 razy byłam u mechanika :D Czekam na podsumowanie stycznia :) I wiosny i lata też wyczekuje z niecierpliwością :) Słonka mi się chceee... :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)