expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 3 sierpnia 2016

Wibo Candy Shop 122 - lakier do paznokci z Lidla

Podczas ostatnich zakupów w Lidlu moją uwagę przykuła półka z lakierami do paznokci. W związku z tym, że mam ich już zdecydowanie za dużo nawet nie chciałam do niej podchodzić. Jednak z ciekawości postanowiłam "tylko" podejść i rzucić okiem :) Wśród letnich, pastelowych kolorów był jeden, który bardzo wyróżniał się. Lubię takie błyskotki więc lakier musiał być mój :)

sensique 145




Tak prezentuje się w słońcu:


sensique 145

Lakier mieni się na kolor różowo- złoty, trudno opisać go jednym słowem. Nałożyłam dwie cienkie warstwy na szaro-brązowy Sensique nr 145 ashy. 
Prawdopodobnie lakiery z tej serii można kupić jedynie w Lidlu i to chyba nie w każdym, ja byłam wtedy w dwóch a takie stoisko widziałam tylko w jednym. Ich cena to 4.99zł

Jak Wam się podoba kolor? Widziałyście te lakiery?

 
 

13 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)