expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 17 sierpnia 2016

Lipiec w zdjęciach

Nie wiem jak to się dzieje, ale mam wrażenie, że te ciepłe miesiące mijają zdecydowanie za szybko. Też tak uważacie? Ja już nawet czuję jesień w powietrzu :/

Za to dzisiaj przeniesiemy się wspomnieniami do ciepłego a czasami nawet upalnego lipca :)

 Jak widać na manicure miałam czas w lipcu, ale z makijażem było gorzej
 Z okazji urodzin zamówiłam mężowi tort i w końcu poznałam smak makaroników ♥ / Zaczęłam częściej robić zapiekanki makaronowe- w tym przypadku było to cannelloni z brokułami/ Ulubiony batonik z Wedla słodko-słony :)
 Pasta Ziaji już od jakiegoś czasu u mnie gości, dodatkowo postanowiłam wypróbować tonik/ Nowy zestaw chińskich pędzli, na pewno doczekają się recenzji
 Nowości zapachowe z goodies.pl / Kupiłam w końcu powerbank bo w przypadku mojego telefonu jest to przydatny gadżet
 Na zdjęciu są cztery koty- czy widzicie wszystkie? :) / A po prawej tylko jeden, ale za to jaki ładny ♥
 Pogoda w lipcu była idealna na przejażdżki rowerowe...
...i na opalanie też :)


Wyjazd wakacyjny dopiero przed nami więc liczę, że pod koniec sierpnia pogoda również dopisze



11 komentarzy:

  1. Mój mąż też świętował trzydziechę w lipcu więc piąteczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zdjecia i milusi kotek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kociaki <3 piękne stylizacje pazurków!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapiekanki makaronowe, szkoda tylko, że są tak kaloryczne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniutkie zdjęcia i boskie pazurki !!! Kochana, ja to bym chciała mieć tyle słoneczka co Ty :) Uwierz mi, że u mnie lato trwało zaledwie 3tygodnie plus wyjazd na Wyspy Kanaryjskie, więc łącznie miesiąc !!! Tak niestety wygląda Lato w Irlandii :( Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie lipiec był marny pod względem pogody...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)