expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 13 sierpnia 2015

Rimmel Rita Ora nr 498 Rain rain go away

Obecna pogoda nie sprzyja malowaniu paznokci, mogą pojawiać się wtedy pod lakierem nieestetyczne bąbelki i cała praca idzie na marne. Mi to jednak nie przeszkadza- lubię gdy na dworze jest bardzo ciepło, a z malowaniem jakoś sobie radzę. Właśnie otworzyłam jeden z lakierów i kolor tak mi się spodobał, że od razu chcę Wam go pokazać. Kupiłam w sumie trzy lakiery z serii Rita Ora, skorzystałam z promocji jakie były w Rossmannie i Naturze.

Kolor o nazwie "Rain rain go away" to typowy nudziak, nie jestem jednak w stanie dokładnie określić koloru bo wygląda różnie w zależności od kąta padania światła. Zrobiłam więcej zdjęć aby lepiej oddać efekt:

Ten koral na serdecznych palcach to Eveline color edition nr 917
Nigdy wcześniej nie miałam lakieru o takim odcieniu i już wiem, że to był błąd. Tak bardzo mi się spodobał, że nie mogę oderwać oczu od moich paznokci :)
Jeżeli chodzi o sam produkt to buteleczka ma 8 ml pojemności i wygodny, szeroki pędzelek. Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy. Lakier nie smuży, ma odpowiednią gęstość i nawet szybko wysycha jednak ja zawsze używam wysuszacza. Jego trwałość to około 4 dni, oczywiście zależy też od tego jakie prace wykonujemy rękami.

Cena regularna to około 11zł, warto kupić go na promocji.
A jak Wam się podoba ten kolor?





16 komentarzy:

  1. śliczny kolor ... ostatnio dużo widzę tych lakierów i chyba sie skuszę :)
    PS ten koral też cudny :) szczególnie w tym połączeniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, to wyjątkowo udane połączenie :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawie wygląda :) Lubię takie uniwersalne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest :) Mam bardzo podobny kolor na ścianie w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor bardzo ładny, choć podoba mi się najbardziej u kogoś. U mnie tego typu odcienie jakoś po prostu zlewają się i w ogóle ich nie widać :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie lakier wygląda na paznokciach. I kurde, gdzie Ty masz bąbelki... jak ja bym chciała sama tak umieć sobie malować paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu akurat udało się bez bąbelków :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie wygląda akcent brzoskwini przy takich neutralnych paznokciach. Nie wpadłabym sama na takie połączenie, ale na prawdę bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze przed malowaniem stawiam obok siebie dwa lakiery i sprawdzam czy będą dobrze razem wyglądać :)

      Usuń
  8. mam i bardzo go lubię :) ślicznie prezentuje się z tym koralem

    OdpowiedzUsuń
  9. urocza buteleczka i cudowny kolor, często używam podobnych ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękne pazurki :) lakier ma przyjemny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz :) Dzięki temu mogę również zajrzeć na Wasze blogi :)